انتشار اولین تیزر رسمی از نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر

انتشار اولین تیزر رسمی از نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر

بلافاصله بعد از افشای تصاویر بدون پوشش از نسل جدید اوت‌لندر، میتسوبیشی اولین تیزرهای رسمی از این کراس‌اوور جدید را منتشر کرده است. در این تصویر تیزری تاریک می‌توان تقریباً همان فرم و خطوطی که تصاویر افشایی نشان دادند را مشاهده کرده که این یعنی تصاویر قبلی واقعی بوده‌اند. اوت‌لندر جدید طبق یک اصطلاح ژاپنی به معنای اصیل و باشکوه توسعه یافته و در طراحی بخش جلویی آن که قدرتمند و غرورآمیز توصیف شده از نسل جدید زبان طراحی سپر پویای میتسوبیشی استفاده شده است. این زبان طراحی به محصولات آیندهٔ این شرکت هم راه خواهد یافت.

با توجه به این تیزر و همین‌طور تصاویر افشایی قبلی، در اوت‌لندر جدید همچنان همان پروفیل جانبی ساده و کشیده حفظ شده اما در جلو طراحی کاملاً جدیدی به چشم می‌خورد که با دی‌لایت‌های LED باریک در بالا و تریم‌های کرومی C شکل در ادامهٔ آن‌ها، به فیس‌لیفت پیکاپ ترایتون و کراس‌اوور اکلیپس کراس شبیه به نظر می‌رسد. رئیس بخش طراحی میتسوبیشی در مورد این خودرو می‌گوید:

اوت‌لندر یک کراس‌اوور برجسته برای این شرکت است و بنابراین وقتی نسل جدید آن‌را توسعه می‌دادیم، از میراث غنی شاسی‌بلندهای خود الهام گرفتیم تا استایلی جسورانه و مطمئن را ایجاد کنیم. نسل جدید اوت‌لندر اولین مدل با نسل جدید زبان طراحی میتسوبیشی و پیشروی استراتژی ما است

نسل جدید اوت‌لندر در فوریهٔ سال آینده به‌صورت آنلاین رونمایی خواهد شد. به گفتهٔ میتسوبیشی، این کراس‌اوور جدید ابتدا در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد و سپس به‌زودی به دیگر بازارهای بین‌المللی هم خواهد رسید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.