انتشار اولین تیزر رسمی از فراری پوروسانگوئه و تأیید تصاویر افشایی قبلی

انتشار اولین تیزر رسمی از فراری پوروسانگوئه و تأیید تصاویر افشایی قبلی

فراری اولین تیزر رسمی از کراس‌اوور پوروسانگوئه را منتشر و زمان رونمایی آن را اواخر امسال اعلام کرده است. هرچند این تیزر تاریک است اما ایدهٔ خوبی از نمای جلویی خودرو ارائه می‌کند و صحت تصاویری که چند هفته پیش از پوروسانگوئه لو رفتند را تأیید می‌کند. ورودی‌های هوای بزرگ در سپر جلو، دماغه‌ای بدون جلوپنجره و نواری که چراغ‌های جلو را به هم متصل کرده‌اند، از مواردی هستند که در این تیزر دیده می‌شوند. همچنین فرم چراغ‌های جلو هم از سوپرکار SF90 الهام گرفته است.

تصاویر افشایی قبلی اما جزئیات بیشتری از طراحی پوروسانگوئه را نشان می‌دادند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به روکش‌های مشکی‌رنگ در گلگیرها و رکاب‌ها، رینگ‌های پنج پره و خط سقف آئرودینامیک اشاره کرد. طراحی بخش عقبی شاسی‌بلند فراری هم با چراغ‌های الهام گرفته از ۲۹۶ GTB و دیفیوزری بزرگ با چهار سر اگزوز در طرفین آن، تهاجمی به نظر می‌رسد.

فراری فعلاً هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی پوروسانگوئه نکرده است ولی شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند و همین‌طور موتورهای کنونی فراری، ایده‌ای تقریبی از چیزی که انتظار می‌رود زیر کاپوت این ماشین قرار گیرد را در اختیار ما قرار داده‌اند. معقول‌ترین گزینه، قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی ۲۹۶ GTB خواهد بود که از یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو و یک موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۸۳۰ اسب بخار تشکیل شده است. گزینهٔ بعدی هم می‌تواند قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی V8 توئین توربوی SF90 با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت باشد که البته این نیرو برای یک کراس‌اوور خیلی زیاد است. بااین‌حال، این احتمال هم وجود دارد که هردو قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی در پوروسانگوئه بدون نیروی کمکی الکتریکی ارائه شوند.

آخرین و جذاب‌ترین احتمال در مورد این ماشین هم ارائهٔ یک نسخهٔ پرچم‌دار با پیشرانهٔ ۶.۵ لیتری V12 تنفس طبیعی مدل ۸۱۲ سوپرفست یا کامپتیزیونه است که می‌تواند تا ۸۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند. ازآنجایی‌که فراری کمپین تیزری پوروسانگوئه را آغاز کرده است، باید با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم. تولید این ماشین امسال آغاز می‌شود و پس از رونمایی آنلاین در اواخر سال، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ اولین نمونه‌های آن به خریداران تحویل داده شود تا با خودروهایی مثل آستون‌مارتین DBX707 و لامبورگینی اوروس رقابت کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.