انتشار اولین تصاویر از نسل جدید هونگچی H5، به دنبال رقابت با ژرمن‌ها!

انتشار اولین تصاویر از نسل جدید هونگچی H5، به دنبال رقابت با ژرمن‌ها!

اولین تصاویر نسل کاملاً جدید سدان کامپکت هونگچی H5 پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه پکن در ماه آینده منتشر شده است. طراحی نسل جدید این خودرو کاملاً متفاوت از نسل قبلی است و اشتراکات زیادی با طراحی سدان بزرگ‌تر H9 دارد که رقیبی برای مرسدس بنز E کلاس، ب‌ام‌و سری ۵ و آئودی A6 محسوب می‌شود. طراحان هونگچی در جلوی H5 از همان جلوپنجرهٔ بزرگ با قاب کرومی و پرچم قرمز که تا روی کاپوت کشیده شده است استفاده کرده‌اند که قبلاً مشابه آن را در H9 دیده بودیم.

علاوه بر این، در این سدان جدید نیز مثل برادر بزرگ‌ترش شاهد چراغ‌های جلوی دوقسمتی هستیم؛ بنابراین، در جایی که انتظار داریم چراغ‌های اصلی را ببینیم، چراغ‌های باریکی با گرافیک LED پیچیده قرار گرفته‌اند که نقش دی‌لایت را بازی می‌کنند. کمی پایین‌تر روی سپر نیز چراغ‌های اصلی جای گرفته‌اند. در عقب اما طراحان سعی کرده‌اند نمای متفاوت‌تری نسبت به H9 ایجاد کنند و هرچند در اینجا هم چراغ‌ها با یک نوار LED پهن به هم متصل شده‌اند اما شکل کلی آن‌ها با H9 تفاوت دارد.

از داخل H5 هم تصویری منتشر شده که تغییرات اساسی را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب در این قسمت نمایشگر لمسی بزرگ عمودی است که به زیبایی در میانهٔ داشبورد جای گرفته است. علاوه بر این، هونگچی برای سدان کامپکت جدید خود صفحه آمپر دیجیتالی و غربیلک فرمان سه پره را در نظر گرفته که به نظر می‌رسد به دکمه‌های لمسی مجهز باشد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌هایی که در این تصویر دیده می‌شوند نیز می‌توان به شیفتر نسبتاً کوچک، تودوزی چرمی قرمزرنگ و دریچه‌های تهویهٔ فلزی اشاره کرد.

به گزارش رسانه‌های چینی، نسل جدید H5 در ابتدا با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه خواهد شد اما بعداً یک قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی با موتور ۱.۵ لیتری توربو هم برای آن ارائه می‌شود. پس از رونمایی سدان جدید هونگچی در نمایشگاه پکن اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.