امیدهای هوندا به طراحی خشن‌تر ریجلاین و پاسپورت!

امیدهای هوندا به طراحی خشن‌تر ریجلاین و پاسپورت!

هوندا به منظور جلب نظر مشتریانی که هر روز بیشتر از دیروز مبالغ بالاتری را برای محصولات آفرود و خشن‌تر می‌پردازند اقدام به بازطراحی پیکاپ ها و شاسی بلندهای خود می‌کند. فورد در این موضوع پیشرو بوده و محصولات جدیدش یعنی برانکو و F-150 رپتور با طراحی خشن و گیرای خود بیش از پیش روی نظر مشتریان اثر گذاشته‌اند.

در طی چند سال گذشته مصرف‌کنندگان آمریکایی به وضوح به دنبال خودروهایی با سیستم‌های چهار چرخ محرک، سیستم‌های تعلیق متمایز، جلوپنجره‌های بزرگ و پوشش‌های بدنه گیرا بوده‌اند.

البته این تنها فورد نیست که از این تغییر ذائقه مشتریان استفاده می‌کند بلکه شرکت‌هایی همچون فیات-کرایسلر نیز با رونمایی از خودروهایی همچون جیپ گلادیاتور به دنبال کسب سود از این فرصت بوده‌اند.

طبق گفته رویترز بیش از ۷۰ درصد خودروهای فروخته شده در آمریکا در سال ۲۰۱۹ از نوع پیکاپ ها و شاسی بلندهای میان سایز بوده‌اند و ۵۳ درصد از تمامی محصولات هوندا در این کلاس‌ها قرار می‌گیرند. البته ژاپنی‌ها هنوز هم رقیب مستقیمی برای فورد F-150 و دیگر پیکاپ های بزرگ ندارند.

معاون بازاریابی هوندا در آمریکا می‌گوید: “ما دنباله‌روی روندهای صنعت خودرو نیستیم.”

با این وجود هوندا نیز تعداد محصولات میان سایز خود را دو برابر می‌کند و اخیراً از نسخه فیس لیفت شده پیکاپ ریجلاین رونمایی کرده خودرویی که دارای جلوپنجره بزرگ‌تر و برخی ویژگی‌های خاص خودروهای آفرود است.

هوندا امیدوار است با این روش میزان فروش ریجلاین را از حدود ۳۳ هزار دستگاه سال پیش به حدود ۵۰ هزار دستگاه در سال برساند.

دیگر محصول این برند که به‌روزرسانی می‌شود شاسی‌بلند میان سایز پاسپورت است که میزان فروش آن در آمریکا هم‌اکنون حدود یک‌هفتم جیپ گرند چروکی می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.