امیدهای رنو به موفقیت در فرمول ۱ سال ۲۰۱۹

امیدهای رنو به موفقیت در فرمول ۱ سال ۲۰۱۹

به منظور رقابتی واقعی با تیم‌هایی همچون مرسدس، فراری و ردبول، تیم فرمول ۱ رنو می‌داند که باید پرفورمنس بسیار بهتری در مقایسه با نتایج سال ۲۰۱۸ داشته باشد.

 

اگرچه مقام چهارمی این تیم در مسابقات فرمول ۱ چندان بد نبوده اما رسیدن به یکی از سکوهای اول تا سوم و به چالش کشیدن سه تیم بزرگ فرمول ۱ داستانی بسیار متفاوت و بسیار سخت است.

بنا به گفته‌ی رنو، اوضاع این تیم فرانسوی خوب بوده و مدیر تیم نیز به اتو اسپورت گفته که همه جای تیم شاهد سرعت بخشیدن به وضعیت رو به جلوی تیم بوده است. او به فرایند توسعه‌ی تیم فرمول ۱ رنو در زمستان اشاره داشته است.

سیریل آبیتبول می‌گوید:

دستاوردهای ما در بخش پیشرانه بسیار بیشتر از آن چیزی بوده که در زمستان انجام داده‌ایم. همچنین دستاوردهای کنونی ما در تونل باد نیز بسیار بهتر از قبل می‌باشد.

او ادامه می‌دهد:

اما ما باید در بخش تونل باید دقیق باشیم زیرا برخی قوانین تغییر کرده‌اند. شما می‌دانید که وقتی ضعفی وجود داشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد. داون فورس خود را از دست خواهید داد و از رقبا عقب خواهید افتاد.

مدیر تیم رنو خاطرنشان می‌سازد:

بنابراین ایجاد تمایز بین نتایج تغییر قوانین و تأثیر بازسازی تیم سخت است؛ اما اگر من به ظرفیت مهندسان در توسعه، طراحی و ساخت نگاه کنم همه‌جا سرعت بالا را مشاهده خواهم کرد.

فعلاً نمی‌توان عملکرد کنونی رنو در مقایسه با رقبا را تخمین زد اما این حقیقت که آن‌ها در بخش توسعه‌ی خودروی جدید کاراتر از رقبا عمل می‌کنند حداقل باعث رسیدن به رتبه‌ی بهتر در مقایسه با سال گذشته خواهد شد.

مدیر رنو در پایان می‌گوید:

خودرویی که در سال ۲۰۱۸ مورد استفاده قرار گرفت کم‌وبیش نشان‌دهنده‌ی عملکرد تیم در ۱۸ ماه گذشته بوده است.

رنو فصل ۲۰۱۸ فرمول ۱ را با ۱۲۲ امتیاز به پایان رسانید و ۲۹۷ امتیاز با ردبول رده سومی فاصله داشت که فاصله بسیار زیادی محسوب می‌شود. این تیم در فصل جدید از نیکو هالکنبرگ و دانیل ریکاردو به عنوان رانندگان خود استفاده خواهد کرد. اگر خودروهای رنو خوب از کار دربیایند قطعاً این دو خودرو خواهند توانست عملکرد درخوری نشان دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.