امکان ذخیره سازی ویدیوهای لایو اینستاگرام در IGTV میسر شد

امکان ذخیره سازی ویدیوهای لایو اینستاگرام در IGTV میسر شد

در حالی که این روزها بسیاری از مردم دنیا به خاطر جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس جدید در خانه هایشان به سر می برند هنرپیشه ها و مشاهیر تلاش می کنند به کمک قابلیت لایو اینستاگرام ارتباط خود با مخاطبانشان را حفظ و در این پلتفرم هم دنبال کننده های جدید پیدا کنند. اما یکی از ایرادات و معایب لایو اینستاگرام این است که چون در بخش استوری ها نمایش داده می شوند بعد از ۲۴ ساعت نیز حذف می شوند. خوشبختانه از امروز شما میتوانید ویدیوهای لایو خود را در بخش IGTV هم ذخیره کنید؛ IGTV همان قسمت اینستاگرام است که امکان ذخیره ویدیوهای طولانی تر از یک دقیقه را برای کاربران این پلتفرم میسر می کند.

به لطف این به روز رسانی اهالی موسیقی و هنرمندان و بازیگرانی که در لایو اینستاگرام اجرا داشته اند یا جلسات پرسش و پاسخ برگزار کرده اند میتوانند محتوای این جلسات مهم را به صورت کامل آرشیو کنند تا امکان مشاهده آنها برای مخاطبان در بازه زمانی طولانی تر از یک روز نیز میسر شود.

فیسبوک کمپانی مادر اینستاگرام ماه گذشته از ارائه قریب الوقوع این قابلیت به مخاطبانش خبر داد و آن را بخشی از تلاش های خود برای گسترش و توسعه قابلیت های استریم لایو در میان پلتفرم های مختلف خود برشمرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.