افشای عکس‌های کراس اوور مزدا CX-9

افشای عکس‌های کراس اوور مزدا CX-9

مدل کاملاً جدید کراس اوور مزدا CX-9 برای سال ۲۰۱۶ در حال آماده‌سازی نهایی است. مزدا با معرفی این کراس اوور به‌عنوان بزرگ‌ترین محصول خود و همچنین احیای پروژه موتورهای دورانی یا وانکل، نشان داده که از دوره رکود فاصله گرفته و پله‌های رشد و ترقی را یکی‌یکی بالا می‌رود.

بعد از معرفی نسخه کانسپت Koeru به‌عنوان زیربنای نسخه تولیدی CX-9، اکنون می‌توانیم با توجه به عکس‌های فاش شده از این خودرو، تصویر کامل و نهایی آن را (البته متاسفانه با کیفیت ناچیز) نظاره کنیم. این یک کراس اوور بزرگ با سه ردیف صندلی با آرایش ۲+۳+۲ و ۷ نفر ظرفیت است. طراحی بیرونی با پیش‌آمدگی اندک قسمت‌های جلو و عقب نسبت به محورها، فاصله بین دو محور کشیده و فضای داخلی جاداری را رقم زده است. در عین حال این نوع طراحی باعث شده تا افزایش طول منجر به گیر کردن قسمت جلو و عقب خودرو در هنگام ورود به سطوح با شیب زیاد نشود.

مزدا CX-9 از خطوط اندکی روی بدنه برخوردار است و در عوض سطحی یکدست و نرم البته همراه با زوایا و برآمدگی‌های عضلانی را شاهدیم. سقف نیز شیب ملایمی دارد و نمایی پویا به خودرو بخشیده است. چراغ‌های جلو از سبک کودو پیروی می‌کنند و جلوپنجره بزرگ نیز در هماهنگی بالا با نمای جلویی خشن و تهاجمی خودرو قرار دارد.

طراحی داخل کابین از مدل‌های جدید CX-5 و مزدا ۶ الهام گرفته است.

برای پیشرانه می‌توان انتظار یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی را داشت و اگر این موتور مجهز به توربوشارژر باشد، خبر خوشایندی خواهد بود. فن‌آوری اسکای اکتیو نیز برای مجموعه قوای محرکه درنظر گرفته می‌شود. نسخه‌های پایه به صورت دیفرانسیل جلو خواهند بود و البته نسخه AWD دو دیفرانسیل هم در ادامه در دسترس خواهد بود.

جزئیات این خودرو احتمالاً در نمایشگاه لس‌آنجلس در همین روزها فاش خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.