افشای تصاویر نسل جدید پژو ۲۰۸ پیش از رونمایی رسمی

افشای تصاویر نسل جدید پژو ۲۰۸ پیش از رونمایی رسمی

پژو به‌زودی رسماً نسل جدید هاچ‌بک ساب‌کامپکت ۲۰۸ را رونمایی خواهد کرد اما حالا پیش از موعد مقرر، مجموعه‌ای از تصاویر رسمی این خودرو به‌صورت آنلاین افشاء شده‌اند که اولین نمای کامل از ۲۰۸ جدید را نشان می‌دهند. نسل جدید این هاچ‌بک ساب‌کامپکت استایل بسیار جذاب و مدرنی دارد که طبق جدیدترین زبان طراحی پژو شکل گرفته است یعنی زبانی که برای اولین بار در نسل جدید سدان ۵۰۸ معرفی شد. به همین دلیل، ویژگی‌های طراحی نسل جدید ۲۰۸ شباهت زیادی به برادر بزرگ‌ترش ۵۰۸ دارند. یکی از بارزترین این ویژگی‌ها، دی‌لایت‌های LED هستند که با نمایی مشابه دندان‌ها نیش، از چراغ‌های جلو به سمت پایین کشیده شده‌اند.

در بین تصاویری که از نسل جدید ۲۰۸ افشاء شده است، تصویری از داخل آن‌هم وجود دارد که نمای تقریباً کاملی از داشبورد آن‌را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، ۲۰۸ جدید هم از همان طراحی داخلی آینده‌نگرانهٔ مشابه برادران بزرگ‌ترش برخوردار شده که ازجملهٔ برجسته‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به غربیلک فرمان کوچک دو پره، صفحه آمپر دیجیتالی در بالای آن، تریم گستردهٔ مشکی براق، دکمه‌های براق و صفحه‌نمایش عریض سیستم اطلاعاتی-سرگرمی اشاره کرد.

نسل جدید ۲۰۸ بر اساس جدیدترین پلت‌فرم CMP پژو-سیتروئن ساخته شده و علاوه بر نسخه‌های بنزینی و دیزلی معمول، برای اولین بار نسخهٔ تمام الکتریکی آن‌هم ارائه خواهد شد. انتظار می‌رود این نسخهٔ الکتریکی به همان قوای محرکهٔ دی‌اس ۳ کراس‌بک E-Tense مجهز باشد که شامل موتور الکتریکی ۱۳۴ اسب بخاری و پکیج باطری‌های ۵۰ کیلووات ساعتی می‌شود. این باطری‌ها با یک‌بار شارژ کامل امکان پیمایش مسافتی در حدود ۳۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کنند. نسخهٔ تمام الکتریکی ۲۰۸ در این تصاویر نمونهٔ آبی‌رنگ است که طرح جلوپنجرهٔ متفاوتی با دیگر مدل‌ها دارد. نسل جدید پژو ۲۰۸ در تاریخ ۵ مارس رسماً در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.