افشای تصاویر رسمی فیس‌ لیفت ب‌ام‌و سری ۵

افشای تصاویر رسمی فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری ۵

ب‌ام‌و مدت‌ها است که روی فیس‌لیفت سدان سری ۵ کار می‌کند و حالا تصاویر رسمی آن به بیرون درز کرده است. با توجه به این تصاویر، فیس‌لیفت سری ۵ از جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی تیزتر و گرافیک داخلی جدید چراغ‌های عقب برخوردار شده است. به‌طورکلی، سدان میان سایز ب‌ام‌و حالا مدرن‌تر به نظر می‌رسد و استایل کلی آن به نسل جدید سری ۳ نزدیک شده است. نکتهٔ قابل‌توجه در فیس‌لیفت این سدان آلمانی گرافیک جدید چراغ‌های جلوی آن است که در آن دو گرافیک به شکل چوب هاکی به‌عنوان دی‌لایت جایگزین طرح دو حلقه‌ای سنتی ب‌ام‌و شده است.

علاوه بر این، جلوپنجرهٔ خودرو هم کمی بزرگ‌تر شده و بیشتر از قبل یک‌تکه به نظر می‌رسد. سپر جلوی خودرو نیز بازطراحی شده تا با چراغ‌های جدید هماهنگ شود. حجم تغییرات در بخش عقبی خودرو بسیار کمتر است تا جایی که در نگاه اول فقط گرافیک جدید چراغ‌ها جلب‌توجه می‌کند اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان لبه‌های برجسته‌تر سپر و دیفیوزر اسپرت‌تری را هم مشاهده کرد. در مورد گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز درحالی‌که در نسخهٔ کنونی از طرح دولایهٔ سنتی L شکل به‌عنوان امضای ب‌ام‌و استفاده شده است، در نسخهٔ فیس‌لیفت طرح کاملاً جدیدی به چشم می‌خورد که به محصولات جدید ب‌ام‌و شباهت دارد.

درمجموع، به لطف این تصاویر حالا دقیقاً میدانیم که سری ۵ جدید چه شکلی خواهد بود و اگر شما از طرفداران طرحی نسل جدید سری ۳ هستید، به‌احتمال‌زیاد فیس‌لیفت برادر بزرگ‌تر آن‌را هم دوست خواهید داشت؛ اما سؤال اینجا است که آیا ب‌ام‌و به‌اندازهٔ کافی روی طراحی سری ۵ فیس‌لیفت کار کرده است تا بتواند حریف فیس‌لیفت مرسدس بنز E کلاس و نسل جدید آئودی A6 شود؟ وقتی این سدان باواریایی رسماً رونمایی شود بهتر می‌توانیم به این سؤال پاسخ دهیم، اتفاقی که ممکن است با افشای این تصاویر زودتر از موعد روی دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.