افشای تصاویری از فیس‌لیفت پژو ۳۰۰۸

افشای تصاویری از فیس‌لیفت پژو ۳۰۰۸

چندین تصویر به‌صورت آنلاین افشا شده که گفته می‌شود متعلق به نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۳۰۰۸ است. این تصاویر نشان می‌دهند که کراس‌اوور کامپکت پژو از جلوپنجرهٔ بازطراحی شده‌ای برخوردار شده که به سمت چراغ‌ها جریان یافته است. این چراغ‌ها نیز طراحی جدیدی پیدا کرده و دی‌لایت‌ها و راهنماهای آن‌ها مثل مدل‌های ۲۰۸ و ۵۰۸ به سمت پایین حرکت کرده است. سپر جلوی جدید با ورودی هوای میانی عریض‌تر و پره‌هایی که هوا را به طرفین خودرو هدایت می‌کنند هم از دیگر تغییرات بخش جلویی ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ هستند.

تغییرات عقب ۳۰۰۸ اما بسیار اندک است و به نظر می‌رسد صرفاً گرافیک داخلی چراغ‌ها بروز شده است. تغییرات داخلی خودرو نیز جزئی هستند ولی بااین‌حال ظاهراً نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به میزان قابل‌توجهی بزرگ‌تر شده است. علاوه بر این، در تصاویر می‌توانیم اصلاحاتی جزئی در غربیلک فرمان و همین‌طور نورپردازی آبی‌رنگ را هم مشاهده کنیم.

فعلاً اطلاعات زیادی در مورد نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۳۰۰۸ در دست نیست به گفتهٔ اتوکار، لیست پیشرانه‌های آن تقریباً بدون تغییر باقی خواهد ماند. در این صورت می‌توانیم انتظار ارائۀ همان پیشرانه‌های قبلی را داشته باشیم که در بخش نمونه‌های بنزینی شامل ۱.۲ لیتری سه سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری و ۱.۶ لیتری چهار سیلندر ۱۸۰ اسب بخاری می‌شود. در بخش مدل‌های دیزلی هم خریداران می‌توانند از بین موتورهای ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری و ۲ لیتری چهار سیلندر ۱۸۰ اسب بخاری یکی را انتخاب کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.