افزایش قیمت چندباره تسلا مدل ۳ و Y

افزایش قیمت چندباره تسلا مدل ۳ و Y

تسلا قیمت نسخه‌های غیر پرفورمنس مدل ۳ و مدل Y را یک‌بار دیگر افزایش داد.

این خودروساز آمریکایی در ماه‌های اخیر دست به افزایش قیمت مدل ۳ و مدل Y زده و قیمت مدل ۳ استاندارد رنج از ۳۹۴۹۰ به ۳۹۹۹۰ دلار رسیده است. قیمت مدل ۳ لانگ رنج AWD نیز با افزایش ۵۰۰ دلاری به ۴۸۹۹۰ دلار رسیده است.

همین اتفاق درباره تسلا مدل Y لانگ رنج AWD نیز رخ داده و قیمت آن با افزایش ۵۰۰ دلاری به ۵۱۹۹۰ دلار رسیده است. وقتی هزینه‌های تحویل ۱۲۰۰ دلاری را در نظر بگیرید، قیمت ارزان‌ترین نسخه تسلا مدل ۳ برابر با ۴۱۱۹۰ دلار خواهد بود.

قیمت این دو خودرو در ماه‌های اخیر به‌صورت مداوم افزایش یافته است. در اواسط فوریه می‌توانستید مدل ۳ استاندارد رنج پلاس را با قیمت ۳۶۹۹۰ دلار بخرید. البته تسلا اندکی بعد قیمت این خودرو را به ۳۷۴۹۰ دلار افزایش داد. دو هفته بعدتر قیمت آن به ۳۷۹۹۰ دلار رسید و دوباره با گذشت دو هفته قیمت خودرو با افزایش ۵۰۰ دلاری به ۳۸۴۹۰ دلار رسید.

چهار هفته پیش دوباره قیمت این مدل ۵۰۰ دلار افزایش یافت و با قیمت ۳۸۹۹۰ دلاری عرضه شد. اوایل ماه جاری میلادی هم تسلا ۵۰۰ دلار دیگر روی قیمت خودروی خود کشید.

با توجه به روند افزایش قیمت مداوم محصولات تسلا به نظر می‌رسد این یک استراتژی است که در آن بجای افزایش قیمت یک‌باره و چند هزار دلاری، قیمت محصولات به‌صورت تقریباً نامحسوس و با تفاوت‌های کم افزایش پیدا می‌کند. برخی افراد می‌گویند هدف تسلا از افزایش قیمت محصولات خود بازگرداندن اعتبار مشوق مالیاتی فدرال خودروهای الکتریکی است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.