افزایش قیمت محصولات سایپا و پارس خودرو

افزایش قیمت محصولات سایپا و پارس خودرو

به دنبال مجوز شورای رقابت برای افزایش حدوداً هفت‌درصدی قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا، این خودروساز لیست جدید قیمت‌ها را اعلام کرد. طبق بخشنامه ابلاغی، قیمت پراید ۱۳۱ به ۲۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان رسیده و پراید ۱۱۱ نیز ۲۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش میدونی و به نقل از دنیای اقتصاد، پراید  ۱۳۲ نیز از این پس با قیمت ۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان در نمایندگی‌های سایپا و پارس‌خودرو به فروش می‌رسد و تیبا در مدل SX نیز ۲۷ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان قیمت دارد. مدل دوگانه‌سوز تیبا اما با قیمت ۲۹ میلیون تومان عرضه می‌شود و این در شرایطی است که مدل هاچ‌بک این محصول ۳۰ میلیون و ۸۲۱ هزار تومان قیمت دارد. در مورد ساینا نیز سایپایی‌ها اعلام کرده‌اند این محصول از این پس قیمتی برابر با ۳۱ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان خواهد داشت. ساینای اتوماتیک هم ۴۲ میلیون و ۱۰۲ هزار تومان و کوییک پلاس اتوماتیک ۴۵ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. از سوی دیگر اما قیمت تندر-۹۰ نیز به ۴۴ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده و پارس تندر نیز از این پس با قیمتی معادل ۴۷ میلیون و ۶۳ هزار تومان عرضه می‌شود. برای مدل مولتی مدیای این محصول نیز قیمتی برابر با ۴۸ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در شرایطی که خودروسازان دولتی و خصوصی به‌صورت کاملا زیرپوستی اقدام به افزایش قیمت خودروهای خود می‌کنند این مصرف‌کنندگان هستند که روز به روز قدرت خرید خود را از دست داده و البته از طرف دیگر هم باید با خودروهایی منسوخ و از رده خارج و البته ناایمن دست و پنجه نرم کنند. به نظر نمی‌رسد در آینده‌ای حداقل نزدیک قیمت‌ها تغییر مثبتی داشته باشد. با این اوصاف قیمت روز خودروهای داخلی را خدمت عزیزان تقدیم می‌کنیم.

نام خودروقیمت (میلیون تومان)
پژو ۲۰۶ تیپ ۵۴۶/۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۷۲
تندر E2 پارس خودرو۵۵
تندر اتوماتیک۶۰
تیبا ۲۲۸/۷
ساینا۲۹/۲
پراید ۱۳۱۲۳
دنا پلاس۶۴/۵
رانا۳۷
سمند EF7۳۸/۲
ساندرو استپ وی۸۵
سراتو اتوماتیک آپشنال۱۵۰
پارس تندر۵۷

 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.