افزایش قوای مرسدس‌های خانواده A45 AMG

افزایش قوای مرسدس‌های خانواده A45 AMG

پس از معرفی فیس‌لیفت A-کلاس و به دنبال آن معرفی مرسدس-آام‌گ A 45 4MATIC همراه ارتقا ۲۰ اسب بخاری، مرسدس-آم‌گ اعلام کرد که افزایش قدرت مشابهی برای بقیه مدل‌های کامپکت در نظر دارد.

در حال حاضر مرسدس آام‌گ به قول خود عمل کرده و مدل‌های CLA 45 4MATIC و CLA 45 4MATIC شوتینگ بریک و GLA 45 4MATIC جدید را معرفی کرده است که قدرت ۳۷۶ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتن متر را از موتور بنزینی چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ، بیرون می‌کشند. علاوه بر این، از گیربکس ۷ سرعت همراه کلاچ دوگانه با نسبت کوتاه شده انتقال از دنده ۳ به ۷ و حالت‌های جدید انتقال پویا در آن‌ها استفاده‌شده است.

برای بهبود رانندگی دینامیک، مرسدس-آ‌ام‌گ آپشن‌های اضافی مانند کنترل تعلیق اسپرت آام‌گ و بسته داینامیک پلاس آام‌گ را هم ارائه می‌دهد.

همه این تغییرات، در عملکرد و اعداد این مدل‌ها هم منعکس‌شده است. مرسدس AMG CLA 45 4MATIC در حال حاضر شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۴.۲۲ ثانیه، CLA 45 4MATIC شوتینگ بریک در ۴.۳ ثانیه و GLA 45 4MATIC در ۴.۴ ثانیه، پر می‌کنند که هرکدام ۰.۴ ثانیه سریع‌تر از مدل قبلی‌شان شده است.

باوجود افزایش عملکرد، مصرف سوخت به همان مقدار باقی‌مانده است: CLA 45 4MATIC و CLA 45 4MATIC شوتینگ بریک به‌طور متوسط ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر می‌سوزانند و میزان تولید CO2 آن هم ۱۶۱ گرم در هر کیلومتر است. GLA 45 4MATIC هم ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می‌کند و میزان انتشار گاز CO2 آن ۱۷۲ گرم در هر کیلومتر است.

همه مدل‌ها در حال حاضر آماده پیش‌فروش در نمایندگی‌های آلمان هستند و در ماه سپتامبر تحویل داده می‌شوند. قیمت‌ها از ۶۲۵۶۵ دلار برای CLA 45 4MATIC، و ۶۳۲۴۰ دلار برای CLA 45 4MATIC شوتینگ بریک و درنهایت ۶۲۰۱۰ دلار برای GLA 45 4MATIC شروع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.