افزایش قدرت جی‌ام‌سی سی‌یرا AT4 مدل ۲۰۱۹ با پکیج آفرود

افزایش قدرت جی‌ام‌سی سی‌یرا AT4 مدل ۲۰۱۹ با پکیج آفرود

جی‌ام‌سی برای پیکاپ سی‌یرا AT4 پکیج آفرودی را ارائه کرده است که شامل ویژگی‌های آفرود به همراه افزایش قدرت پیشرانه می‌شود. این پکیج با تجهیز پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سی‌یرا به سیستم اگزوز عملکردی و تجدیدنظر در ورودی هوا، خروجی آن‌را به ۴۳۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن متر گشتاور افزایش داده که ۱۵ اسب بخار و ۱۲ نیوتن متر بیشتر از نسخهٔ استاندارد است. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند.

اما علاوه بر افزایش قدرت، این پکیج آفرود به سی‌یرا AT4 رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی ماشین‌کاری شده با لاستیک‌های گودیر رانگلر را هم اضافه کرده است. به گفتهٔ جی‌ام‌سی، این پکیج، عملکرد خودرو را هم در مسیرهای آنرود و هم در آفرود بهینه‌سازی کرده است. البته سی‌یرا AT4 که اوایل امسال معرفی شد، نسخه‌ای متمرکز بر آفرود بوده و به‌صورت استاندارد از ویژگی‌ها و تجهیزات آفرود برخوردار است.

ارتفاع تعلیق سی‌یرا AT4 حدود پنج سانتیمتر از دیگر نسخه‌های بیشتر بوده و به گیربکس کمکی دو سرعته، قفل دیفرانسیل عقب، صفحات محافظ زیرین، کمک‌فنرهای آفرود رانچو، سیستم کنترل پایین آمدن از شیب‌ها و سیستم انتخاب کشش مجهز است. برای مطابقت با توانایی‌های آفرود، این پیکاپ قلدر در بیرون هم به ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون تریم کرومی مشکی در داخل جلوپنجره، اطراف مه شکن‌ها و روی گلگیرهای جلو مجهز شده است. قطعات همرنگ بدنه نیز شامل قاب جلوپنجره، سپرها و دستگیرهٔ درها می‌شود درحالی‌که دو قلاب قرمز هم درون سپر جلو تعبیه شده است.

علاوه بر این موارد، خریداران می‌توانند آپشن‌هایی مثل نمایشگر سربالا، دوربین دید عقب و قسمت بار فیبر کربنی را هم برای سی‌یرا AT4 سفارش دهند. همچنین یک پکیج کمک‌راننده هم برای این خودرو قابل سفارش است که شامل دوربین دید ۳۶۰ درجه، هشدار نقاط کور و ترمز خودکار با تشخیص عابر پیاده می‌شود. پکیج آفرود اما از هم‌اکنون با قیمت ۴۹۴۰ دلار برای سی‌یرا AT4 قابل سفارش است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.