افزایش قدرت تسلا مدل ۳ با به‌روزرسانی نرم‌افزاری

افزایش قدرت تسلا مدل ۳ با به‌روزرسانی نرم‌افزاری

همان‌گونه که ایلان ماسک قبلاً قولش را داده بود، تسلا به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دارد که باعث سریع‌تر شدن تسلا مدل ۳ می‌شود.

به لطف نسخه‌ی جدید ۲۰۱۹.۸.۲، تسلا مدل ۳ با افزایش ۵ درصدی حداکثر قدرت خود مواجه می‌شود.

این افزایش قدرت شامل تمامی نسخه‌های مدل ۳ از جمله نسخه‌ی برد بلند و دیفرانسیل عقب این خودرو می‌شود. مدیر تسلا گفته با این افزایش قدرت شاهد جذابیت و هندلینگ بیشتر این خودرو خواهیم بود. این نسخه دارای حداکثر سرعت ۲۶۱ کیلومتر در ساعتی است.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری منتشر کرده که موارد جدید این به‌روزرسانی را نشان می‌دهد. جدای از پیام “حداکثر قدرت خودروی شما حدود ۵ درصد افزایش یافته و باعث بهبود شتاب و پرفورمنس آن شده است” مالکان همچنین درباره‌ی استفاده از عملکرد فراخواندن خودرو با استفاده از کلید آن اطلاعاتی کسب می‌کنند.

همچنین حالت نگهبان هم وجود دارد که بی‌وقفه محیط اطراف خودرو را پایش نموده و این کار را با استفاده از دوربین‌ها انجام می‌دهد تا مالک از خطرات اطراف آگاه شود.

البته مشتاقیم بدانیم که این افزایش ۵ درصدی قدرت تسلا مدل ۳ چه تأثیری روی پرفورمنس و شتاب آن گذاشته است. شایان ذکر است نسخه‌ی پرفورمنس دوال موتور و چهار چرخ محرک تسلا مدل ۳ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.