افتخاری دیگر برای هیولای فرانسوی

افتخاری دیگر برای هیولای فرانسوی

چند روزی نیست که  از رکورد شکنی پژو ۲۰۸T16  با رانندگی سباستین لوب در مسابقات Pikes Peak می گذرد . پژو این بار هیولای خود را به  فستیوال Goodwood آورد تا برتری اش را در موتوراسپرت به رخ همگان بکشاند .

پس از رثبت رکورد ۸:۱۳.۸۷۸ در رقابت های Pikes Peak با رانندگی سباستین لوب ، این بار  Gregory Guilvert راننده ی تست پژو-اسپرت به هنرمایی با هیولای فرانسوی پرداخت . رکوردی که وی بر جا گذاشت تنها ۴ ثانیه با رکوردی که  Nick Heidfeld در سال ۱۹۹۹ توسط خودروی فرمول ۱ در فستیوال Goodwood ثبت کرد ، اختلاف داشت و به این ترتیب در میان خودروهای سوپراسپرت و مطرح دنیا توانست سریع تر از همه مسیر پیست فستیوال را بپیماید .

پژو ۲۰۸T16 یک خودروی مسابقه ای موتور وسط است که  موتور V6 مجهز به  توروبی دوقلو خود را از پژو ۹۰۸ ریسر عاریه گرفته است . قلب این هیولا با قدرت ۸۷۵ اسب بخاری ، جثه ی ۸۷۵ کیلوگرمی اش را به حرکت در می آورد ، یعنی به هر کیلوگرم یک اسب بخار اختصاص داده شده است . به لطف قدرت باورنکردنی و وزن کم و همچنین  انتقال قدرت به هر چهار چرخ  ، شتاب صفر تا صد این هیولا تنها ۱.۸ ثانیه است و به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت ظرف ۷ ثانیه دست پیدا می کند .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 14 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.