افتتاح بزرگ‌ترین نمایندگی تاریخ بوگاتی

افتتاح بزرگ‌ترین نمایندگی تاریخ بوگاتی

بازهم دوبی! همین چند روز پیش بود که خبر مربوط به افتتاح بزرگ‌ترین نمایندگی لامبورگینی در دنیا را برای شما عزیزان مخابره کردیم. هم‌اکنون بوگاتی نیز همان کار را انجام داده و نمایندگی خود را در همان کشور، همان شهر و همان جاده‌ای که نمایندگی لامبورگینی افتتاح شد بازگشایی کرده است.

شهر دوبی شاید بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی نباشد اما جمعیت ثروتمندی دارد. علاوه بر بوگاتی و لامبورگینی، بنتلی نیز بزرگ‌ترین نمایندگی خود را در دوبی بر پا کرده است.

نمایندگی بوگاتی در جاده شیخ زاید بوده و تنها اندکی بزرگ‌تر از تأسیسات لامبورگینی است؛ اما بوگاتی تنها یک خودرو برای عرضه دارد. البته از دیدن ویرون دست دوم در این نمایشگاه تعجبی نخواهیم کرد.

موضوع جالب اینکه کارهای مربوط به این نمایندگی توسط Al Habtoor Motors که شاخه‌ی جداگانه از Al Jaziri Motors بوده و کارهای مربوط به لامبورگینی را انجام می‌دهد صورت می‌پذیرد. Habtoor همچنین کارهای نمایندگی بنتلی و مک لارن و چندین برند تولید انبوه و تجاری دیگر را نیز بر عهده دارد.

افتتاح این نمایندگی در دوبی به منزله‌ی آغاز تور شیرون در خاورمیانه نیز هست. تنها در امارات متحده عربی ۳۰ سفارش برای شیرون جدید ثبت شده است. البته فکر نمی‌کنیم دیگر بیشتر از این شاهد ثبت سفارش باشیم زیرا تنها ۵۰۰ دستگاه شیرون با بهای حدود ۳ میلیون دلاری ساخته خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.