افتتاح بزرگ‌ترین جایگاه سوپرشارژر تسلا در چین

افتتاح بزرگ‌ترین جایگاه سوپرشارژر تسلا در چین

شبکه سوپرشارژر تسلا در حال گسترش بوده و این برند آمریکایی افتتاح بزرگ‌ترین جایگاه خود را اعلام کرده است.

این جایگاه شارژ الکتریکی که در شانگهای چین تأسیس شده از ۷۲ جایگاه تکی سود برده و رکورد قبلی ۵۶ جایگاه تکی در کالیفرنیا را شکسته است. البته برخلاف جایگاه کالیفرنیا که در محیط بیرونی است این جایگاه دارای سقف می‌باشد.

جایگاه سوپرشارژر تسلا در مرکز بین‌المللی جیانگان قرار دارد که منطقه تجاری مهمی در شانگهای می‌باشد. البته تمامی ۷۲ جایگاه تکی یاد شده از سوپرشارژرهای V2 با حداکثر قدرت ۱۵۰ کیلوواتی استفاده می‌کنند درحالی‌که ۵۶ جایگاه موجود در کالیفرنیا به شارژرهای V3 با قدرت ۲۵۰ کیلووات مجهز هستند. به این ترتیب برای شارژ خودرو در شانگهای باید مدت بیشتری را سپری کرد و شاید این موضوع برای برخی افراد خوشایند نباشد.

بازار چین که تسلا در آن فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاهی مدل ۳ را دارد نقش مهمی در برنامه‌های این خودروساز ایفا می‌کند. تسلا ظاهراً ۲۳ هزار دستگاه خودروی الکتریکی را در گیگا فاکتوری ۳ شانگهای در ماه نوامبر تولید کرده و برخی از آن‌ها در این کشور عرضه و برخی نیز صادر شده‌اند.

تا به اینجا تسلا بیش از ۵۰۰ جایگاه سوپرشارژر را در کشور چین افتتاح کرده و به نظر نمی‌رسد که این روند متوقف شود بنابراین حدس می‌زنیم تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ اولین جایگاه بزرگ با ۱۰۰ جایگاه تکی را نیز در این کشور مشاهده کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.