اعلام قیمت و جزئیات پژو ۵۰۰۸ با ظاهری جدید

اعلام قیمت و جزئیات پژو ۵۰۰۸ با ظاهری جدید

خودروی پژو ۵۰۰۸ پس از فیس لیفت بسیار جذاب‌تر از همیشه شده است، و در حالی که پس از این موضوع مشکل ظاهری بدی به اندازه‌ی پژو ۳۰۰۸ کوچک‌تر ندارد، ما از آن استقبال می‌کنیم. اکنون این خودرو را می توان در انگلستان سفارش داد، جایی که قرار است با همان هفت صندلی و قابلیت‌های تنظیم بالا برای هر صندلی عرضه شود، ولی در این مدل تجهیزات و امکانات بیشتری ارائه خواهد شد، به علاوه‌ی امکان انتخاب ۹ رنگ جدید، و تمامی این‌ها با قیمت پایه‌ی ۱۸,۸۰۰ پوندی برای تزئینات استاندارد با یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی و ۱۲۰ اسب بخار نیرو ارائه می‌شود.

اگر می‌خواهید خودروی شما دیزلی باشد، موتور HDi 1.6 لیتری با ۱۱۵ اسب بخار نیرو و قیمت پایه‌ی ۲۰,۵۰۰ پوند به شما پیشنهاد خواهد شد. همراه با این مدل یک گیربکس دستی شش دنده به عنوان گیربکس استاندارد عرضه می‌شود، ولی اگر بخواهید که یک روبات کار تعویض دنده‌ها را برای شما انجام دهد، امکان آن نیز در مدل ۲۱,۴۰۰ پوندی HDi FAP وجود خواهد داشت. این مدل مصرفی معادل ۴.۳ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد داشت و ۱۱۳ گرم کربن دی اکسید در هر کیلومتر منتشر خواهد کرد؛ مدلِ دارای گیربکس دستی ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف کرده و کمی آلایندگی بیشتری خواهد داشت، ولی قطعاً رانندگی با آن لذت بیشتری خواهد داشت.

همچنین یک مدل بنزینی توربوشارژردار نیز ارائه می‌شود، که نیروی خود را از یک موتور THP 1.6 لیتری با ۱۵۶ اسب بخار نیرو به‌دست می‌آورد. این مدل نیز از یک گیربکس شش دنده‌ دستی استفاده می‌کند و به صورت میانگین در جاده و شهر مصرفی معادل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد.

سایر تجهیزات جدید شامل چراغ‌های LED روشن در طول روز، همراه با دوربین عقب می‌باشد؛ هنگام خرید یکی از این مدل‌ها به یاد داشته باشید که صفحه‌ی نمایش روی شیشه‌ی PSA ارزش چند صد پوند اضافه خرج کردن را دارد، ممکن است تمامی آپشن های ضروری را سفارش دهید و هنوز مقداری از پولتان باقی بماند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.