اعلام قیمت نهایی دو محصول BMW برای ۲۰۱۲

اعلام قیمت نهایی دو محصول BMW برای ۲۰۱۲

بی‌ام‌و قیمت نهایی برای دو برند ۵۲۸i 2012 و Z4 sDrive28i roadster  را اعلام نمود. این دو مدل قرار است در پائیز امسال راهی بازارهای جهانی شوند.

مدل ۵۲۸i 2012 با احتساب مالیات ۸۷۵ دلاری مقصد، با قیمت ۴۸,۵۷۵ دلار به فروش خواهند رسید. مدل‌های دو دیفرانسیل ۵۲۸i xDrive 2012 نیز با قیمت ۴۹,۸۷۵ دلار عرضه می‌شوند.

با مقایسه این قیمت‌ها می‌توان افزایش ۳,۱۵۰ دلاری مدل‌های جدید را نسبت به ۵۲۸i 2011 مشاهده کرد.

طبق آنچه که BMW اعلام نموده، مدل‌های ۵۲۸i 2012 دارای بهبود ۰.۴ ثانیه‌ای در شتاب صفرتاصد خود بوده‌‌اند بگونه‌ای که نهایتا این عدد به ۶.۲ ثانیه رسیده است. همچنین این مدل‌ها نسبت به نسل قبلی، از لحاظ مصرف سوخت و همچنین کارایی پیشرانه %۱۵ بهینه‌تر شده‌اند.

اما در مورد Z4 باید گفت که مدل‌های ۲۰۱۲ Z4 sDrive28i با قیمت ۴۹,۵۲۵ دلار عرضه خواهند شد. این قیمت ۲,۱۵۰ دلار بیشتر از مدل‌های ۲۰۱۱ Z4 sDrive30i است. ناگفته نماند مدل‌ ۳۰i دیگر تولید نشده و از این به بعد نمونه‌‌های ۲۸i جایگزین آن خواهند شد.

در مدل‌های ۲۸i از آن پیشرانه ۶ سیلندر خطی به حجم ۳ لیتر دیگر خبری نیست؛ پس با درنظر گرفتن بهبود تعادل وزنی خودرو ناشی از تغییر پیشرانه، می‌توان برای انجام مانورهای بهتر بروی Z4 حساب کرد.

ناگفته نماند که عدد ۲۸i نشانگر خودروهایی است که دارای یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری بوده که به لطف توربو، قدرت آن‌ها به ۲۴۰ اسب‌بخار رسیده است. همچنین تمامی مدل‌های ۲۸i از یک سیستم انتقال قدرت ۸ سرعته اتومات بهره خواهند برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.