اعلام جزئیات و قیمت مزدا CX-5 جدید ۲۰۱۷

اعلام جزئیات و قیمت مزدا CX-5 جدید ۲۰۱۷

اگر مشتاق هستید تا مزدا CX-5 جدید را بخرید اما نمی‌دانستید که چقدر باید برای این خودرو پول خرج کنید هم‌اکنون می‌توانید این کار را انجام دهید زیرا مزدا جزئیات و قیمت کراس اوور جدید خود را اعلام کرده است.

نسخه‌ی پایه‌ی CX-5 جدید با طراحی دیفرانسیل جلو بهای آغازین ۲۴۰۴۵ دلاری دارد که نسبت به قیمت مدل پایه‌ی ۲۰۱۶ افزایش ۲۲۵۰ دلاری را نشان می‌دهد اما باید گفت این خودرو به‌صورت استاندارد با ترمز اضطراری خودکار و صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی عرضه می‌شود.

مدل میانی تورینگ دارای صندلی‌های چرمی، پایش نقاط کور، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و… است و برای خرید آن باید ۲۵۹۱۵ دلار پرداخت کنید. با پرداخت ۷۸۰ دلار می‌توانید تجهیزاتی چون سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو، سیستم ناوبری، مونوروف و درب عقب برقی را دریافت نمایید. پکیج i-Activsense نیز با بهای ۶۲۵ دلاری در دسترس است که تجهیزات ایمنی بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

فول ترین مدل که گرند تورینگ نام دارد با تجهیزاتی چون پوشش چرمی، رینگ‌های بزرگ‌تر، رادیوی ماهواره‌ای، چراغ‌های جلوی تطبیق‌پذیر و… عرضه شده و بهای ۲۹۳۹۵ دلاری دارد. پکیج سفارشی پریمیوم شامل هدآپ دیسپلی، تشخیص علائم ترافیکی و صندلی‌های برقی و گرم شونده بوده و با بهای ۱۸۳۰ دلاری ارائه می‌شود.

برای انتخاب سیستم چهارچرخ محرک به هر مدل باید ۱۳۰۰ دلار پرداخت کنید. سفارش رنگ مخصوص نیز ۲۰۰ تا ۵۹۵ دلار دیگر را به بهای خودرو اضافه می‌کند. برای تحویل خودرو نیز باید ۹۴۰ دلار دیگر را پرداخت نمایید؛ بنابراین شما می‌توانید نسل جدید مزدا CX-5 را با بهای تمام شده‌ی زیر ۲۵ هزار دلار بخرید و البته نسخه‌ی کاملاً فول آن با بهای زیر ۳۵ هزار دلار در دسترس است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.