اعلام جزئیات بیشتری در مورد پیکاپ الکتریکی هامر

اعلام جزئیات بیشتری در مورد پیکاپ الکتریکی هامر

چندی پیش جنرال موتورز با پخش تیزری تبلیغاتی خبر از ساخت پیکاپی تمام الکتریکی با نام هامر EV برای جی‌ام‌سی داد. حال این شرکت طی رویداد ویژه‌ای که بنام «روز الکتریکی» در میشیگان برگزار کرد، جزئیات بیشتری در مورد پیکاپ هامر خصوصاً از ویژگی‌ها و تکنولوژی باطری آن اعلام کرده است. به گفتهٔ جنرال موتورز، هامر EV از سقف تارگای قابل جدا شدن برخوردار است ولی فعلاً نمی‌دانیم این سقف به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود یا یک آپشن خواهد بود.

درهرحال، این سقف دارای چهار پانل مجزا است که دوتا در جلو و دوتای دیگر در عقب قرار می‌گیرد. برای هریک از این پانل‌ها نیز محفظه‌ای اختصاصی در صندوق بار جلوی خودرو تعبیه شده تا در صورت جدا کردن بتوان به‌راحتی آن‌ها را در آنجا قرار داد. در مورد کابین هامر EV نیز گفته شده از لحاظ استحکام و ضدآب بودن هم‌سطح جیپ گلادیاتور است؛ اما علاوه بر این موارد، جزئیاتی هم در مورد اندازهٔ این پیکاپ منتشر شده است. هرچند در تیزر هامر EV چراغ‌هایی روی سقف دیده می‌شد که معمولاً در تراک‌های سنگین استفاده می‌شود اما این پیکاپ الکتریکی احتمالاً در اندازهٔ نیم تن و نزدیک به جی‌ام‌سی سی‌یرا ۱۵۰۰ کنونی خواهد بود. این یعنی پیکاپ هامر در برابر پیکاپ‌های درون‌سوزی مثل فورد F150 و همین‌طور پیکاپ الکتریکی ریویان R1T قرار خواهد گرفت.

هامر EV به باطری‌های جدید جنرال موتورز که اولتیوم نام دارند مجهز می‌شود. هرچند اکثر محصولاتی که از این باطری‌ها استفاده خواهند کرد از پکیج ۴۰۰ ولتی با قابلیت شارژ سریع ۲۰۰ کیلوواتی برخوردار خواهند بود اما هامر EV و دیگر پیکاپ‌های الکتریکی جنرال موتورز به پکیج باطری ۸۰۰ ولتی و شارژ سریع ۳۵۰ کیلوواتی مجهز می‌شود. در حال حاضر میدانیم که پیکاپ جدید هامر ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و نزدیک به ۱۵۶۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت و می‌تواند ظرف تنها ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. جی‌ام‌سی هامر EV در تاریخ ۲۰ می امسال رسماً معرفی می‌شود و تولید آن از پاییز سال ۲۰۲۱ در کارخانهٔ جنرال موتورز در دیترویت آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.