اعتقاد و اطمینان کامل مرسدس به آینده سدان‌ها

اعتقاد و اطمینان کامل مرسدس به آینده سدان‌ها

این روزها می‌توان تا چندین ساعت درباره مقایسه سدان ها و کراس اوورها مقاله نوشت اما اکثر افراد به شما خواهند گفت که کراس اوورها و شاسی بلندها کاملاً اوضاع را در دست گرفته‌اند. نگاهی به آمار فروش نشان می‌دهد که این قدبلندان چهار چرخ بیش از هر زمان دیگری قلب مشتریان را تسخیر نموده‌اند.

با این وجود مرسدس بنز هنوز هم اعتقاد و اطمینان کاملی به سدان ها و مخصوصاً سدان S کلاس دارد. هفتمین نسل این خودرو به تازگی معرفی شده و اولا کالنیوس مرد شماره یک مرسدس نیز اظهارات جالبی درباره این دسته از خودروها داشته است. او گفته است:

در ارتباط با این موضوع باید بگویم سدان های سه جعبه‌ای در کلاس لوکس‌ها همچنان خواهان دارند.

البته کالنیوس از میزان فروش شاسی بلندهای مرسدس بنز راضی است به گونه‌ای که یک‌سوم فروش محصولات این برند را خودروهای یاد شده تشکیل می‌دهند. GLS یکی از کلیدی‌ترین شاسی بلندهای مرسدس بوده و GLS مایباخ نیز برای جلب رضایت مشتریان خاص پسند طراحی شده است.

اما مدیر دایملر و مرسدس امید خود به سدان ها به ویژه S کلاس را از دست نمی‌دهد. او می‌گوید سدان های سطح بالا و لوکس بسیار بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

S کلاس پرچم‌دار همچنان فروش خوبی را برای مرسدس به ارمغان می‌آورد. در واقع بزرگ‌ترین بازار این خودرو نه اروپا و نه آمریکا بلکه چین است جایی که هر ماه ۷۰۰ دستگاه از S کلاس فروخته می‌شود. سدان‌ها جایی نخواهند رفت اما طولی نخواهد کشید که لیست سدان‌های عرضه شده در بازار کوتاه‌تر خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.