اعتراف مدیرعامل آئودی به پیشتازی تسلا در تکنولوژی‌های مختلف

اعتراف مدیرعامل آئودی به پیشتازی تسلا در تکنولوژی‌های مختلف

مدیرعامل آئودی «مارکوس دوسمن» اخیراً با یک روزنامهٔ آلمانی در رابطه با شرایط این شرکت پس از شیوع ویروس کرونا گفتگو کرده است. وی گفته است آئودی به دنبال بازگشت به میزان فروش خود قبل از شیوع کووید ۱۹ طی دو تا سه سال آینده است. دوسمن دراین‌باره گفته است:

مطمئناً ما انتظار داریم بحران ویروس کرونا اثرات طولانی‌مدتی داشته باشد. ما امسال سه‌ماههٔ دوم بسیار دشواری را پشت سر گذاشتیم. بااین‌حال، اوضاع به‌آرامی در حال بهبود است اما نه آن‌قدر سریع که خیلی‌ها انتظار دارند. البته برخی کشورها مثل چین سریع‌تر از دیگران به حالت عادی بازگشته‌اند

آئودی همچنین در حال قمار بزرگی روی تقاضای در حال افزایش برای خودروهای الکتریکی است که از مشوق‌های دولتی بهره‌مند می‌شوند. با توجه به این موضوع، آئودی امیدوار است بتواند امسال حدود ۴۰ هزار دستگاه از کراس‌اوور الکتریکی E-Tron را به فروش برساند. این در حالی است که فروش این خودرو در شش ماه نخست امسال ۱۷ هزار دستگاه بوده است.

اما هرچند E-Tron محصول بسیار مهمی برای آئودی محسوب می‌شود، دوسمن اعتراف کرده است که تسلا همچنان پیشروی مهم تکنولوژی در چندین زمینهٔ مختلف است. وی دراین‌باره اظهار داشته است:

در حال حاضر تسلا باطری‌های بزرگ‌تری دارد زیرا خودروهای این شرکت در اطراف باطری‌ها ساخته می‌شوند. تسلا از نظر معماری محاسبات و نرم‌افزار و همین‌طور در رانندگی خودکار دو سال جلوتر است

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.