اعتراف رنو به پرداخت هزینه هنگفت عروسی گوسن!

اعتراف رنو به پرداخت هزینه هنگفت عروسی گوسن!

رنو اعلام کرد در سال ۲۰۱۶ مبلغ ۵۰ هزار یورو (۵۷ هزار دلار) برای مشارکت در عروسی لاکچری کارلوس گوسن، مدیر اجرایی اسبق این شرکت پرداخت کرده است.

این خودروساز فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشته پس از حسابرسی‌های انجام شده در سال ۲۰۱۸ مشخص شد مبلغ ۵۰ هزار یورو پرداختی به گوسن به عنوان کمک مالی خیریه به محل برگزاری عروسی او صورت گرفته است.

بنا به گزارش میدونی و به نقل از رویترز، رنو فوراً تصمیم گرفته این یافته‌های خود را با مقامات قضایی کشور در میان بگذارد.

البته وکیل گوسن هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشته این مدیر اسبق اجرایی از مشارکت رنو در پرداخت این مبلغ مطلع نبوده است. او گفته است:

محل برگزاری عروسی آقای گوسن بدون دریافت هزینه‌ای در اختیار او گذاشته شده بود و او نمی‌دانست که استفاده از این محل می‌تواند برای رنو هزینه‌ای در برداشته باشد. کارلوس گوسن تمامی هزینه‌های عروسی‌اش را شخصاً پرداخت کرده است.

محل مورداشاره یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم‌های عروسی بوده و محلی کاملاً توریستی است. رنو قبل از برگزاری مراسم عروسی گوسن به توافقی دست یافت که طی آن مبلغ ۲.۳ میلیون یورو را صرف بازسازی این مکان کرده و در ازای آن سرویس‌های خاصی را دریافت کرد.

البته وکیل ژاپنی گوسن فعلاً به این خبرها واکنشی نشان نداده است.

مدیرعامل اسبق اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی از ماه نوامبر سال پیش تاکنون در بازداشت به سر می‌برد. او فرصت محدودی برای صحبت با اصحاب رسانه درباره‌ی اتهامات خود داشته اما چند هفته‌ی پیش با نشریه ژاپنی نیکی مصاحبه کرد. او ادعا داشت که بازداشت نتیجه‌ی توطئه بوده و قربانی دسیسه‌های دیگر مدیران نیسان شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.