اعتراف ایلان ماسک به مشکلات کنترل کیفیت تسلا

اعتراف ایلان ماسک به مشکلات کنترل کیفیت تسلا

در سال ۲۰۱۸ بود که ساندی مونرو که کارشناس ساخت است یکی از اولین نمونه‌های تسلا مدل ۳ تولیدی را بررسی و آن را با کیفیت کیا در دهه ۹۰ میلادی مقایسه کرد. اگرچه مالکان محصولات اخیر تسلا به مشکلات نسبتاً زیادی اشاره داشته‌اند اما به نظر می‌رسد این خودروساز از نظر کیفیت تولید به سطوح بالاتری رسیده است.

به منظور دیدن اینکه دستاوردهای تسلا از این نظر چه بوده مونرو اخیراً فرصت گفت‌وگو با ایلان ماسک را درباره تمامی چیزهای مربوط به این برند داشته است.

این مصاحبه با مونرو شروع شده و ماسک درباره مشکلات نمونه‌های اولیه تسلا مدل ۳ صحبت کرده است. مرد خبرساز دنیای خودرو اعتراف کرده حفظ کیفیت تسلا مدل ۳ و درعین‌حال افزایش تیراژ قابل‌توجه آن کار بسیار سختی بوده است. ماسک گفته تسلا به بهبود فرایندهای تولید خود ادامه داده و کارهای مثبتی در زمینه فاصله موجود بین بخش‌های مختلف بدنه و کیفیت رنگ خودروها انجام شده است.

در این مصاحبه به مباحث زیاد دیگری نیز اشاره شده است. در یکی از بخش‌ها مونرو صندلی‌های راحت تسلا مدل Y را تحسین کرده و گفته که این صندلی‌ها راحت‌ترین نمونه‌هایی بوده‌اند که او تاکنون تست کرده است. موضوع جالب اینکه خود تسلا این صندلی‌ها را طراحی کرده و ساخته درحالی‌که اکثر خودروسازان از صندلی‌های تأمین شده توسط شرکت‌های دیگر استفاده می‌کنند. ماسک گفته وجود تأسیسات ساخت در خود شرکت به این برند اجازه داده در طول زمان صندلی‌هایی بسیار راحت را تولید کند.

از جمله دیگر مباحث این مصاحبه می‌توان به جدیدترین نسخه اتوپایلوت و مجموعه باتری‌های در حال توسعه این خودروساز اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.