اعتراض خبرساز مالک چینی تسلا در نمایشگاه شانگهای!

اعتراض خبرساز مالک چینی تسلا در نمایشگاه شانگهای!

امروز مالک چینی یکی از محصولات تسلا در نمایشگاه شانگهای خبرساز شد. او در نمایشگاه شانگهای بر روی یک دستگاه تسلا مدل ۳ ایستاد تا اعتراض خود به ترمزهای معیوب این خودرو را نشان دهد. همان‌گونه که دیده می‌شود او روی خودرو ایستاده و اعتراض می‌کند اما پس از چند لحظه توسط حراست نمایشگاه به بیرون هدایت می‌شود.

ما خبر موثقی درباره ترمزهای معیوب خودروهای این معترض دریافت نکرده‌ایم هرچند گزارش‌های قبلی درباره اعتراضات علیه تسلا را داریم. ظاهراً خبرهای قبلی نیز درباره همین خانم بوده اما مشخص نیست که اطلاعات معتبری درباره اشکال ترمز خودروی این مالک وجود دارد یا خیر؛ اما خود تسلا می‌گوید ادعاهای این خانم اشتباه است.

این معترض تی‌شرتی با پیام ویژه روی آن پوشیده است. منابع خبری تائید کرده‌اند ترجمه این پیام به انگلیسی عبارت “کنترل ترمز از دست رفته” یا “ترمزهای خودرو کار نمی‌کنند” می‌باشد. ظاهراً این خانم با صدای بلند عبارت “ترمز تسلا کنترل را از دست داده” را فریاد می‌زده است.

طبق گفته بلومبرگ، حراست نمایشگاه با استفاده از چتر به دنبال پنهان کردن پیام روی تی‌شرت این خانم بوده است اما او پیش از مجبور شدن به خروج از محوطه با تمام قدرت به اعتراض خود ادامه داده است.

در مقاله بلومبرگ به این نکته اشاره شده که تسلا از اقدامات این خانم آگاه بوده است. ظاهراً او قبلاً نیز اعتراضاتی به این خودروساز آمریکایی داشته است. او پیش از حضور در مقابل غرفه تسلا در نمایشگاه اقدام به برگزاری لایو و ابراز نگرانی درباره ترمز خودروی خود کرده بود.

این خانم می‌گوید ترمز تسلا مدل ۳ خریداری‌شده‌اش از کار افتاده و تقریباً نزدیک بوده خانواده‌اش را به کشتن بدهد. طبق داده‌های منتشر شده توسط تسلا، این خودرو سرعتی حدود ۱۲۰ کیلومتر در ساعت داشته و سیستم‌های هشدار اضطراری و ترمزهای خودرو در زمان وقوع حادثه کارکرد درستی داشته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.