اظهار تأسف رئیس جیپ برای خریداران فورد اکسپلورر تیمبرلاین!

اظهار تأسف رئیس جیپ برای خریداران فورد اکسپلورر تیمبرلاین!

هم‌زمان با معرفی نسل جدید گرند چروکی، رئیس جیپ آمریکای شمالی «جیم موریسون» یکی از رقبای این خودرو یعنی فورد اکسپلورر تیمبرلاین که اوایل امسال معرفی شد را حسابی نواخته است! تیمبرلاین نسخهٔ آفرودی اکسپلورر محسوب می‌شود و چند هفته پیش، فورد همین نسخه را برای اکسپیدیشن هم ارائه کرد. بااین‌حال، به گفتهٔ موریسون، مدل‌های تیمبرلاین فورد هرگز نمی‌توانند رقیبی برای مدل‌های تریل‌هاوک جیپ باشند.

وی در مصاحبه‌ای با ماسل کارز اند تراکس دراین‌باره گفته است:

من واقعاً برای خریداران فورد اکسپلورر تیمبرلاین که فریب خورده‌اند متأسفم. شما می‌توانید یک قلاب بکسل را قرمزرنگ کنید اما این بدان معنا نیست که آن قلاب در موقعی که نیاز است بتواند در جای خود محکم بماند. ما تمام این عناصر را از ابتدا طراحی می‌کنیم. این فقط یک اصطلاح بازاریابی نیست، این قابلیتی است که پرورش داده می‌شود. شما فقط برچسب‌هایی را [روی خودرو] نچسبانید و چیزها را رنگ نکنید. ما آن‌را با قابلیت‌های باورنکردنی ساخته‌ایم

 

موریسون برای اثبات حرف‌های خود از یک گرند چروکی تریل‌هاوک استفاده و به صعود آن از صخره‌ای با شیب ۶۵ درجه اشاره کرده است (تصویر پایین) یعنی کاری که فورد اکسپلورر تیمبرلاین هرگز نمی‌تواند انجام دهد. البته این اولین باری نیست که رئیس جیپ به مدل‌های آفرودی جدید فورد می‌تازد زیرا وی چندی پیش هم کنایه‌ای به مشکل سقف برانکو زد و در مصاحبه‌ای با دیترویت نیوز گفت:

قرار است روز شنبه باران بیاید بنابراین فکر نمی‌کنم هیچ برانکویی در آخر هفته به ساحل برود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.