اظهارات جالب گوردون واگنر درباره هویت مرسدس بنز

اظهارات جالب گوردون واگنر درباره هویت مرسدس بنز

دایملر در میانه‌ی فرایند جالب بازسازی تجارت خود است. البته این موضوع را می‌توان بازسازی عملیات تولید نیز نامید که شامل عمیق‌تر کردن همکاری‌ها با دیگر خودروسازان، بازنگری در برند اسمارت و تبدیل مرسدس بنز به چیزی بیش از یک خودروساز ساده است. در واقع مدیر طراحی دایملر معتقد است مرسدس بیش از آنکه یک خودروساز باشد یک برند لایف استایل (سبک زندگی) است.

گوردون واگنر مدیر طراحی دایملر و مرسدس در مصاحبه اخیر خود با فوربس جزئیاتی از تبدیل مرسدس به یک برند لایف استایل لوکس را ارائه کرده است. این برند طیف گسترده‌ای از محصولات از خودروهای الکتریکی شهری گرفته تا لیموزین‌های لوکس مایباخ را تولید می‌کند.

وقتی‌که از واگنر پرسیده شده برند مرسدس بنز را تعریف کند او گفته است:

من شرکت خودمان را به‌عنوان یک کمپانی خودرویی نمی‌بینم بلکه آن را یک برند لایف استایل و لوکس می‌دانم زیرا زمینه کاری ما ورای خودروهاست. ما قبلاً جزو تأثیرگذارترین برندهای لایف استایل بوده‌ایم و دید ما برای ۱۰ سال آینده این است که مرسدس را به دوست‌داشتنی‌ترین برند لوکس دنیا تبدیل کنیم. ما می‌دانیم که ظرفیت انجام چنین کاری را داریم. این امر فقط به محصولات ختم نخواهد شد بلکه اکوسیستم اطرافش را نیز در بر خواهد گرفت.

اما واگنر درباره جنبه خودرویی مرسدس هم توضیحاتی داده و گفته که خودروهای الکتریکی و کانسپت این شرکت تا حد ممکن به مدل‌های تولیدی با برند EQ نزدیک خواهند بود. البته انتظار نداریم ظاهر عجیب‌وغریب برخی کانسپت ها را در جاده‌ها ببینیم اما واگنر می‌گوید خودروهای کانسپت ویژن مرسدس حدود ۸۰ درصد به واقعیت تبدیل می‌شوند و بنابراین می‌توان آن‌ها را در مدل‌های تولیدی EQ مشاهده کرد.

مرسدس همچنین می‌گوید سبد محصولات EQ به چیزی بیش از خودروهای الکتریکی تبدیل خواهند شد. واگنر می‌خواهد EQ یک برند مستقل باشد اما حداقل در مقطع کنونی از EQ به‌عنوان برندی جداگانه که خودروهای زیادی از A تا S کلاس را شامل می‌شود نام می‌برد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.