اطمینان هیوندای و کیا از رشد فروش در سال ۲۰۲۱

اطمینان هیوندای و کیا از رشد فروش در سال ۲۰۲۱

هیوندای و کیا انتظار دارند پس از دو سال افت فروش پیاپی به رشد فروش خوبی در سال ۲۰۲۱ دست یابند.

این خودروسازان کره‌ای انتظار دارند در سال جاری میلادی تعداد ۷.۰۸ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان به فروش برسانند که نسبت به فروش ۶.۳۵ میلیون دستگاهی سال ۲۰۲۰ رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. واضح است که همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ ضربات سنگینی را به خودروسازان وارد کرده است.

سرمایه‌گذاران به ویژه امیدوار هستند محصولات الکتریکی هیوندای و کیا در سال جاری رشد فروش خوبی داشته باشند و بسیاری از افراد انتظار دارند کنا الکتریک به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

البته کوین یوو که یکی از تحلیلگران دنیای خودروست گفته اگرچه بازارهای کلیدی شامل اروپا و آمریکا در حال احیا هستند اما رقابت در کلاس خودروهای الکتریکی فشرده‌تر خواهد شد. او گفته است:

انتظار می‌رود خودروسازان مهم دیگر موج جدید خودروهای الکتریکی را به‌منظور هماهنگی با قوانین دولتی و رسیدن به تسلا عرضه کنند.

کنا الکتریک مهم‌ترین خودروی الکتریکی هیوندای نخواهد بود زیرا امسال شاهد رونمایی از آیونیک ۵ نیز خواهیم بود. این خودرو ظاهراً قدرت ۳۱۳ اسب بخاری و شعاع حرکتی ۴۶۶ کیلومتری خواهد داشت. گفته شده این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیه‌ای خواهد داشت و به لطف شارژر سریع ۸۰۰ ولتی خواهد توانست در عرض ۱۵ دقیقه میزان شارژ باتری را از ۲۰ به ۸۰ درصد برساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.