اضافه شدن ۳ مدل جدید GT به سبد محصولات مرسدس-ای‌ ام‌ جی

اضافه شدن ۳ مدل جدید GT به سبد محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی

مرسدس-ای‌ام‌جی به تازگی سه مدل GT رودستر،GT C رودستر و GT R را به لیست محصولات خود در اروپا اضافه کرده و قبول سفارش‌ها برای این خودروها را در آلمان آغاز کرده است. قبول سفارش‌ها در سایر کشورها نیز به زودی صورت خواهد گرفت.

مدل ای‌ام‌جی GT رودستر ارزان‌ترین مدل اضافه شده به سبد محصولات شرکت بوده و بهای آغازی آن ۱۳۶۷۶۱ دلار تعیین شده است. با این پول می‌توانید از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۴۶۹ اسب بخاری لذت ببرید. قدرت یاد شده باعث می‌شود که خودروی موردبحث در ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و بتواند به سقف سرعت ۳۰۱ کیلومتر در ساعت دست یابد.

مدل GT C رودستر که از همان سقف فابریکی استفاده می‌کند که در ۱۱ ثانیه و تا سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند باز و بسته شود خودروی قابل‌تری است. این مدل بهای آغازین ۱۷۰۰۷۷ دلاری داشته و از برخی ویژگی‌های فنی مدل هیولای GT R مثل دیفرانسیل لغزش محدود اکسل عقب با کنترل الکترونیکی و فرمان پذیری فعال اکسل عقب بهره می‌برد. در این نسخه پیشرانه‌ی ۸ سیلندر مرسدس قدرت ۵۴۹ اسب بخاری تولید می‌کند و به خودرو اجازه می‌دهد در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو بصورت الکترونیکی به ۳۱۶ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

اما جذاب‌ترین مدل خانواده‌ی ای‌ام‌جی GT که اوایل امسال معرفی شده خودروی GT R است که با بهای ۱۷۵۱۱۶ دلاری در دسترس است. “جانور جهنم سبز” لقبی است که ژرمن‌ها به این خودرو داده‌اند. GT R قطعات آئرودینامیکی و سیستم تعلیق بازنگری شده‌ای داشته و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر آن ۵۷۷ اسب بخاری تولید می‌کند. این خودرو به قلمروی سوپرکارهای مدرن نزدیک‌تر شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۱۸ کیلومتر در ساعت است.

این سه مدل پیش‌ازاین برای سفارش در آلمان در دسترس بوده‌اند اما تحویل اولین نمونه‌های این خودروها به مشتریان تا بهار سال آینده مقدور نخواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.