اضافه شدن اندروید اتو به موتورسیکلت هوندا گلدوینگ

اضافه شدن اندروید اتو به موتورسیکلت هوندا گلدوینگ

هوندا در حال ارائه اندروید اتو در نسل فعلی موتورسیکلت تورینگ گلدوینگ می‌باشد. مالکان این موتورسیکلت که دارای گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر می‌باشند خواهند توانست از سرویس‌هایی همچون موسیقی، تماس و پیام‌رسان بدون هزینه اضافی لذت ببرند.

البته مالکان برای استفاده از این سرویس باید به هدست بلوتوث مجهز باشند که به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسد.

این به‌روزرسانی از اواسط ژوئن ۲۰۲۰ در نظر گرفته خواهد شد زیرا هوندا می‌خواهد هر دو سیستم اندروید اتو و اپل کارپلی را در مدل‌های آتی بکار گیرد.

گلدوینگ بیش از ۴۰ سال است که موتورسیکلت پرچم‌دار هوندا می‌باشد. در سال ۲۰۱۷ و زمانی که نسل جدید این موتورسیکلت پدیدار شد، گلدوینگ به اولین موتورسیکلت دنیا با اپل کارپلی بدل گشت. هم‌اکنون نیز اندروید اتو با اینترفیس ساده شده و عملکرد صوتی راحت‌تر در دسترس می‌باشد. این سیستم به‌منظور کاهش حداکثری حواس‌پرتی و اختلال موتورسوار طراحی شده و بنابراین موتورسواران می‌توانند روی جاده تمرکز کنند.

هوندا گفته است:

اندروید اتو دسترسی به موسیقی، مدیا و پیام رسانه‌های موردعلاقه را زمان موتورسواری راحت‌تر می‌کند. با دستیار گوگل که در اندروید اتو وجود دارد موتورسواران می‌توانند روی جاده تمرکز کرده و درعین‌حال از دستیار صوتی استفاده کنند.

استفاده از دستورات صوتی مهم است زیرا موتورسوار با خطرات بیشتری در زمان سواری مواجه می‌باشد. همچنین صفحه‌نمایش نیز باید بزرگ باشد تا خواندن آن راحت‌تر صورت بگیرد هرچند نگاه بیش از حد به صفحه‌نمایش در زمان سواری توصیه نمی‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.