اشتراک ماهانه گرم‌کن صندلی بی ام و با ۱۸ دلار

اشتراک ماهانه گرم‌کن صندلی بی ام و با ۱۸ دلار

ما قبلاً درباره اشتراکی شدن برخی آیتم ها در صنعت خودرو و معادل شدن آن با محتوای قابل دانلود بازی‌های ویدئویی هشدار داده بودیم و حالا مثال‌هایی از آن دیده می‌شوند. مالکان بی‌ام‌و در کانکتد درایو استور کره جنوبی می‌توانند اشتراک ماهانه برای تجهیزات رفاهی خودروی خود همچون صندلی‌های گرم شونده را بپردازند! این ویژگی هزینه ماهانه ۲۴ هزار وون معادل ۱۸ دلار دارد. البته می‌توانید با پرداخت ۱۷۶ دلار در سال یا ۲۸۳ دلار در سه سال نیز این ویژگی رفاهی را مشترک شوید. کانکتد درایو استور بی‌ام‌و درگاهی برای مالکان کنونی محصولات این خودروساز است تا بتوانند برنامه‌های موبایلی متنوعی را دانلود کنند. همه‌چیز به‌صورت از راه دور انجام می‌شود و نیازی به حضور در نمایندگی به ‌منظور نصب نرم‌افزار جدید نیست. این برند لوکس آلمانی قبل از اشتراک گرم‌کن صندلی یک دوره تست یک‌ماهه رایگان را نیز ارائه می‌کند. اگر بخواهید به‌صورت دائمی از گرم‌کن صندلی استفاده کنید باید ۴۰۶ دلار بپردازید.

یک برنامه اشتراک مشابهی نیز برای گرم‌کن فرمان عرضه می‌شود که در ماه هزینه ۱۰ دلاری، در سال هزینه ۹۲ دلاری و در سه سال هزینه ۱۶۱ دلاری دارد. البته می‌توانید گرم‌کن فرمان را به‌صورت همیشگی و با قیمت ۲۲۲ دلار سفارش دهید. آیا خواهان اپل کارپلی بی‌سیم هستید؟ این ویژگی ۳۰۵ دلار قیمت دارد. استور بی‌ام‌و به مشتریان اجازه می‌دهد چراغ‌های جلوی خودروی خود را نیز ارتقا دهند که شامل دستیار نوربالا، سیستم‌های ایمنی بیشتر و ضبط کننده راننده دوربین‌دار خواهد بود. یکی از غیرعادی‌ترین آیتم‌های موجود در استور بی‌ام‌و با نام آیکنیک ساندز اسپرت شناخته می‌شود که اساساً صداهای غیرواقعی پیشرانه را از طریق بلندگوهای خودرو پخش می‌کند. برای خرید دائمی این ویژگی باید ۱۳۸ دلار بپردازید و البته خبری از اشتراک ماهانه یا سالانه برای آن نیست.

اگر درباره پتانسیل برنامه‌های اشتراکی از جنبه اقتصادی می‌پرسید باید بدانید استلانتیس تخمین می‌زند درآمد ۲۳ میلیارد دلاری تا پایان دهه جاری میلادی در این بخش داشته باشد. با ریسک‌های بدیهی موجود شما در حال پرداخت پول برای تجهیزاتی هستید که قبلاً عرضه شده‌اند، حداقل درباره چیزهایی همچون گرم‌کن صندلی و فرمان صحبت می‌کنیم… ما قبلاً تصور کرده‌ایم که چیزی شبیه جیل بریک گوشی هوشمند برای خودروسازان در دسترس خواهد بود. انجام چنین کاری منجر به ابطال گارانتی خودرو خواهد شد و اگر فردی بخواهد تا زمان منقضی شدن گارانتی صبر کند احتمالاً یک روز هم اقدام به هک خواهد کرد تا تمامی ویژگی‌های پولی را دانلود و استفاده کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.