اشتراکات تسلا مدل Y آینده با مدل ۳

اشتراکات تسلا مدل Y آینده با مدل ۳

مدیرعامل تسلا آقای ایلان ماسک ایده استفاده از پلتفرم اختصاصی برای مدل آینده Y را کنار گذاشته و به استفاده از زیرساخت مدل ۳ برای شاسی‌بلند جدید فکر می‌کند.

اوایل سال جاری ماسک گفته بود که مدل Y از پلتفرم جدیدی سود خواهد برد و اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ وارد خط تولید خواهد شد. هرچند، در خلال کنفرانسی که با تحلیل گران برگزار شد ماسک گفت یکی از مدیران ارشد او را قانع کرده که استفاده از معماری مدل ۳ قابل‌اعتمادتر است مخصوصاً اگر تسلا بخواهد مدل Y هرچه سریع‌تر وارد بازار کند این موضوع برجسته‌تر است.

اگر تسلا بخواهد کلاس بسیار محبوب شاسی بلندها را قبضه کند این راه‌حل توجیه‌پذیر است. این موضوع همچنین باعث کاهش هزینه‌ها و تحقیقات و توسعه و فرایندهای تولید خواهد شد.

ماسک پیش‌بینی می‌کرد پلتفرم متمایز مدل Y باعث خواهد شد معماری باتری ۱۲ ولت کنونی کنار گذاشته شود و همچنین باعث کاهش قابل توجه میزان سیم‌کشی شود و فرایند تولید را ساده‌تر کند. پیروی تصمیم‌گیری برای استفاده از پلتفرم مدل ۳، تمامی این تغییرات در نظر گرفته رخ نخواهند داد اما ماسک هنوز هم می‌گوید که خواهان ساده‌سازی میزان سیم‌کشی خودرو است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.