اس کلاس خود را تنها با قیمت ۲۱ دلار بخرید!

اس کلاس خود را تنها با قیمت ۲۱ دلار بخرید!

آیا قیمت اس کلاس مدل ۲۰۱۴ برای شما خیلی زیاد است؟ آیا واقعاً عاشق این خودرو هستید و می‌خواهید یکی از آن داشته باشید؟ ما به شما ماکت‌های مرسدس اس کلاس را پیشنهاد می‌کنیم که تنهای با قیمت ۲۱ دلار می‌توانید یکی از آن‌ها را بخرید، البته این اس کلاس خیلی کوچک است و فقط باید آن را تماشا کنید، اما علاقه شما را تا حدی خنثی می‌کند.

این خودروساز آلمانی با همکاری چند شرکت اقدام به ساخت ماکت‌های اس کلاس در مقیاس‌های گوناگون کرده است و حالا مرسدس آن‌ها را قیمت گذاری و برای سفارش بر روی سایت کمپانی‌های تولید کننده قرار داده است.

از کوچک‌ترین مدل شروع می‌کنیم که صرفاً برای بچه‌ها ساخته شده است، مقیاس این مدل که توسط ماکت ساز معروف، Herpa تولید خواهد شد ۱:۸۷ است و دارای ۵.۸ سانتی متر طول و ۲۶ بخش مجزا می‌باشد. شما می‌توانید این ماکت را در رنگ‌های آبی و سفید سفارش دهید. قیمت این محصول به علاوه ۱۹ درصد مالیات به ۲۱ دلار می‌رسد.

کمی بزرگ‌تر، مقیاس ۱:۴۳ اس کلاس به کمپانی Schuco سفارش شده است. این ماکت بر اساس S500 ساخته شده است و دارای ۵۵ بخش اصلی می‌باشد. این ماکت ۱۲ سانتی متری، ۳۷ دلار قیمت دارد و خریداران می‌توانند آن را در سه رنگ نقره ای، سفید و سیاه سفارش دهند.

اما مقیاس ۱:۱۸ که در آن به راحتی می‌توان اس کلاس را دریافت. این ماکت که توسط ماکت ساز محبوب Norev ساخته خواهد شد بر اساس S500 است و از ۱۴۵ قطعه اصلی تشکیل شده است. همچنین این ماکت دارای امکاناتی چون سقف کشویی پانوراما، سیستم چراغ هوشمند و چرخ‌های آلیاژی اصلی می‌باشد. این خودرو نیز در رنگ‌های آبی، نقره ای و سفید قابل سفارش است.قیمت این محصول ۱۰۶ دلار برآورد شده است. عجله کنید! کلکسیون خود را کامل کنید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.