اسکالید و کامارو به زیربرندهای جنرال موتورز با محصولات متنوع تبدیل می‌شوند

اسکالید و کامارو به زیربرندهای جنرال موتورز با محصولات متنوع تبدیل می‌شوند

جنرال موتورز در صدد تبدیل نام‌های محبوب اسکالید و کامارو به زیربرندهایی با چند محصول مختلف و متفاوت است که شامل شاسی‌بلندها و مدل‌های اسپرت می‌شود.

جنرال موتورز قصد دارد از محبوبیت برخی از مشهورترین نام‌های خود استفاده کرده و آن‌ها را به زیربرند تبدیل کند. پس از انتشار شایعاتی در رابطه با تبدیل کوروت به یک خانواده با چندین مدل، حالا گفته می‌شود کامارو و اسکالید هم مدل‌های بعدی هستند که به زیربرند مبدل خواهند شد. طبق گزارشی که در کارانددرایور منتشر شده است، مدیران جنرال موتورز به این نتیجه رسیده‌اند که در کنار تلاش برای احیای مجدد برند کادیلاک، منطقی‌تر خواهد بود که روی اسکالید هم بیشتر تمرکز کرده و از محبوبیت آن استفاده ببرند.

ازاین‌رو، گفته شده طی سال‌های آینده مدل‌های بیشتری با نام اسکالید به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود اولین عضو جدید خانوادهٔ اسکالید یک کراس‌اوور سه ردیفهٔ کوچک‌تر باشد که بازارهای چین و ایالات‌متحده را هدف قرار می‌دهد و رقیبی برای کراس‌اوور سه ردیفهٔ پرچم‌دار آیندهٔ پورشه خواهد بود. گزینه‌های دیگری که هم‌اکنون در حال ارزیابی هستند نیز شامل یک کراس‌اوور اسپرت‌تر با ارتفاع کمتر و یک مینی‌ون مجلل برای بازار چین می‌شود.

اما بپردازیم به شورلت کامارو. هرچند نسل ششم این خودرو در نبرد فروش مغلوب فورد موستانگ و دوج چلنجر شده اما نام کامارو همچنان ارزش و اعتبار خود را حفظ کرده است. این موضوع باعث شده جنرال موتورز به فکر استفاده از این نام برای ساخت یک سری مدل‌های اسپرت در عصر الکتریکی بیفتد. یکی از اعضای خانوادهٔ کامارو یک کراس‌اوور اسپرت است که گفته می‌شود در نسخه‌های دودر و چهاردر ساخته می‌شود.

علاوه بر این، یک کوپهٔ تمام الکتریکی ۲+۲ که می‌تواند نسخهٔ کانورتیبل هم داشته باشد نیز یاد کاماروی سنتی را زنده نگه خواهد داشت. همچنین صحبت‌هایی در مورد ساخت یک خودروی اسپرت پرچم‌دار هم وجود دارد که می‌تواند از لحاظ فنی با نسل بعدی کوروت اشتراک داشته باشد اما با بدنه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد که به میراث کامارو پایبند خواهد بود.

به گفتهٔ منبع ناشناسی از جنرال موتورز، هرکدام از این خانواده‌های مستقل که احتمالاً شامل کوروت، کامارو و اسکالید خواهد بود، سه یا چند مدل مختلف و کاملاً متفاوت زیر چتر خود خواهند داشت. این شرکت همچنین به تبدیل دیگر محصولات موفق مثل سیلورادو و سابربن به خانوادهٔ مستقل هم فکر کرده است اما به دلایل مختلفی نامناسب تشخیص داده شدند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 16 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.