اسپیکرهای خاص و گران‌قیمت بوگاتی برای ثروتمندان!

اسپیکرهای خاص و گران‌قیمت بوگاتی برای ثروتمندان!

بوگاتی با کمپانی آلمانی تیدال که در زمینه تولید سیستم‌های صوتی فعال می باشد همکاری کرده است. تیدال بیش از دو دهه است که در صنعت سیستم‌های صوتی مشغول بوده است.

این دو شرکت به دنبال وضع استانداردهای جدید برای سیستم‌های صوتی خانگی بوده‌اند و به همین خاطر کلاس جدیدی از اسپیکرها را تولید کرده‌اند که از نظر کیفیت و خاص بودن رقیبی ندارند.

این همکاری با طیف اسپیکرهای “رویال” شروع شده و این اسپیکرها را می‌توان شخصی‌سازی نمود. دو طرح اصلی با نام های مونوکوک و دوتون وجود دارد و مشتریان می‌توانند بین متریال گوناگون از جمله طرح پیانو و رنگ‌های شاخص یکی را انتخاب کنند. همچنین هر اسپیکر را می‌توان با چرم، فیبر کربن، آلومینیوم، پارچه‌های متنوع و حتی فلزات متمایز شخصی‌سازی کرد.

در جلوی این اسپیکرها لوگوی بوگاتی خودنمایی می‌کند. این سیستم‌های سطح بالا دارای فولاد ضدزنگ پولیش خورده و شکلی انحنادار هستند. در بخش پشتی هم برند “تیدال برای بوگاتی” دیده می‌شود و زیر پوست هر اسپیکر نیز چهار ساب ووفر و توئیتر و متعلقات آن وجود دارد. همچنین دیافراگم‌های الماسی بکار رفته در این سیستم‌ها را می‌توان در محصولات هایپراسپورت بوگاتی نیز مشاهده کرد. اسپیکر فعال این دو شرکت همچنین دارای کانال‌های آمپلی‌فایر قدرتمند و کنترلر هستند که با استفاده از آن می‌توان هر نوع منبع خارجی را به اسپیکرها متصل کرد.

اما برای گرامیداشت این همکاری دو دست سیستم صوتی خانگی با نام های ادیشن نویر و ادیشن بلانک تولید شده که هر یک فقط به تعداد ۱۵ دستگاه در دسترس هستند. فعلاً قیمت این سیستم‌های صوتی اعلام نشده اما به احتمال زیاد قیمت قابل‌توجهی را باید برای آن‌ها پرداخت نمود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.