استیشن مرسدس با روح برابوس

استیشن مرسدس با روح برابوس

برابوس از برنامه جدید خود پرده پرداشت و نشان داد که واگن ۲۰۱۴ E63 AMG تنها مصارف خانوادگی ندارد، بلکه می تواند خودرویی اسپرت و قوی شود. این خودرو برای عموم در نمایشگاه اسن رونمایی خواهد شد.

این سوپر واگن آلمانی هم اکنون از موتور جدیدی بهره می برد. برابوس موتور ۵.۴۶۱ سی سی را کوچک دانسته و یک موتور ۵.۹۱۲ سی سی توئین توربو V8 را جایگزین آن کرده است. همچنین برای ارتقای بیشتر، این خودرو شاهد دریافت توربو های اختصاصی، کمپرسور های بزرگتر و منیفولدهای اگزوز جدید بوده است.

نتیجه این تغییرات این است که قدرت و گشتاور خروجی این خودرو از ۵۸۵ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر در مدل اس به رقم ۸۵۰ اسب بخار و ۱.۴۵۰ نیوتن متر رسیده است. گشتاور این خودرو به صورت الکترونیکی در ۱۱۵۰ نیوتن متر محدود شده است. دلیل این موضوع حفظ طول عمر موتور است.

 

این کیت که بر روی هر دو مدل RWD و ۴MATIC مرسدس بنز E63 AMG واگن ساز گار است، آن را قادر می سازد که صفر تا صد کیلومتر را ظرف ۳.۱ ثانیه طی کند و در نهایت به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد(محدود شده). اما اگر نیاز به هیجان بیشتری دارید می توانید بسته high-performance را سفارش دهید، در اینصورت خودرو شما می تواند حداکثر تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

گذشته از دستاورد های قابل توجه برابوس در عملکرد، ظاهر این واگن نیز جذاب تر و اسپرت تر از قبل شده است. بعضی قطعات فیبرکربنی به این خودرو اضافه شده است مثل اسپویلر های جلو و دیفیوزر عقب. همچنین سیستم اگزوز اسپرت با چهار لوله خروجی، چرخ های آلیاژی ۲۰ اینچی به همراه آپشن های قابل سفارش برای کابین از ویژگی های جدید برابوس بر روی این خودرو هستند. مشتریان این خودرو می توانند کابین آن را از چرم آلکانترا با تریم های آلومینیومی و دیگر جزعیات منحضر به فرد سفارش دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.