استلانتیس از جیپ CJ برقی و رم ۱۵۰۰ تیونینگ در نمایشگاه سما رونمایی کرد

استلانتیس از جیپ CJ برقی و رم ۱۵۰۰ تیونینگ در نمایشگاه سما رونمایی کرد

استلانتیس با معرفی سه دستگاه جیپ و رم در نمایشگاه تیونینگ «سِما» نظرها را به سوی خود جلب کرد. محصولات رونمایی‌شده توسط این مجموعه احتمالا در آینده به بخشی از سبد خریدارانشان افزوده گردد.

جیپ CJ سرج مفهومی

استلانتیس این‌بار هم مثل قبل یک خودروی بازسازی‌شده جذاب را در معرض دید همگان قرار داده است. این شاسی‌بلند زندگی خود را به‌عنوان یک حیپ CJ آغاز کرده و این‌بار به یک موتور برقی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت مجهز شده است. به‌نظر می‌رسد فناوری به‌کاررفته در این دستگاه کمی با آنچه پیشتر در مدل مفهومی «مگنتو» مورداستفاده قرار گرفته بود متفاوت باشد.

CJ کانسپت به جعبه‌دنده دو سرعتی و سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده که قدرت را ازطریق محور «جیپ پرفورمنس پارتس (JPP) دانا ۴۴» دریافت می‌کند. موتور نیروی خود را از یک باتری ۴۰۰ ولتی ۲۴ ماژولی لیتیوم‌یونی دریافت می‌کند که پشت صندلی‌ها قرار گرفته است. جیپ CJ حدودا ۲ اینچ بلندتر و به رینگ‌های ۱۸ اینچی راینو به رنگ مشکی و تایرهای ۳۵ اینچی مجهز شده است. شیشه جلو ۲ اینچ کوتاه‌تر و بدنه به‌صورت کلی درازتر گشته است. سپرهای جدید JPP JK به‌همراه میل ایمنی، ریل صخره‌ای کناری جیپ، سقف پارچه‌ای و بدنه نارنجی‌رنگ و تم رنگی سیاه-آبی از دیگر جزئیات موجود در این خودرو هستند.

رم ۱۵۰۰ بلک‌کانتری X کانسپت

رم ۱۵۰۰ برخلاف حیپ CJ به‌جای تمرکز برروی موتور و اجزای درونی، تمرکز اصلی خود را روی بخش بار قرار داده است. بخش‌های سفارشی این خودرو با نام «رم پک» و «رم رَک» شناخته می‌شوند که هر کدام به‌نوعی توانایی‌هایی بخش باربری رم ۱۵۰۰ را افزایش می‌دهند. رم پک شامل دو جعبه کناری برای قراردادن وسایل که حدود ۳۴۸ لیتر فضای اضافه را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این خودرو درکنار تجهیز به این محفظه‌های ضدآب به رم‌باکس‌های متداول نیز مجهز خواهند شد. سازنده برای اطمینان از سازمان‌یافتگی لوازم کاربران، رم پک را به قفسه مجهز کرده است.

رم رک نیز درحقیقت همان نسخه بهبودیافته باربند سقفی به شمار می‌رود. باربندهای رم رک به‌طور خلاصه شامل یک قاب فلزی با مقطع دایره‌ای می‌شود که دور محل ذخیره‌سازی رم پک قرار می‌گیرد. رم رک درکنار رم پک به بسته‌ای کاربردی تبدیل می‌شود اما کاربرد آن بدون بسته مشابه چندان مشخص نیست. سازنده برای افزایش کاربری یک میز کاری را نیز به در پشتی این خودرو اضافه کرده و آن را به لوازم چوب‌کاری، گیره و زاویه‌یاب مجهز کرده است.

فورد نیز پیشتر ویژگی مشابهی را برای وانت محبوب F-150 خود رونمایی کرده بود که می‌تواند کاربرد زیادی برای مشتریان این خودروها داشته باشد. البته تجهیزات رم ۱۵۰۰ بلک‌کانتری تنها به بخش‌های یادشده ختم نشده و شامل کیت لیفتینگ ۲ اینچی موپار، چرخ‌های ۲۰ اینچی، تایرهای ۳۷ اینچی، جلوپنجره موپار، چراغ‌های آفرود و پله کناری موپار نیز می‌شود. کابین رنگ‌بندی سبز و دوخت‌های نارنجی دارد که به بخش‌های کنسول مرکزی و دستگیره‌های در اضافه نمایی جالب بخشیده‌اند.

رم ۱۵۰۰ TRX گولدشات

همان‌طور که مشخص است این محصول بر پایه رم ۱۵۰۰ TRX مشهور توسعه یافته است. رم گولدشات به‌صورت کلی یک نمایش جذاب از تمام بسته‌های جانبی رم محسوب می‌شود که شامل رم‌بار، میل ضدضربه جانبی موپار، چراغ‌های آفرود LED کانسپت و سراگزوزهای ۵ اینچی می‌شود. تایرهای ۳۷ اینچی این وانت غول‌آسا نیز میزبان رینگ‌های سیاه‌رنگ راینو هستند تا هیچ مانعی سد راه این رم نشود.

تم رنگی رم ۱۵۰۰ TRX گولدشات برخلاف نمونه‌های متداول شامل دو رنگ زرد و سیاه اشباع‌شده می‌گردد که با چرم سیاه و زرد و آلکانتارای فضای داخلی در هماهنگی کامل قرار دارد. نظر شما درباره این سه محصول جذاب از استلانتیس چیست؟ آیا افزودن کیت‌ها و بسته‌های جانبی می‌تواند به افزایش فروش خودروهای چندمنظوره و آفرود کمک کند؟!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.