استقبال پژو-سیتروئن از همکاری با خودروسازان دیگر

استقبال پژو-سیتروئن از همکاری با خودروسازان دیگر

گروه پژو-سیتروئن که شامل برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و واکسهال است از همکاری با دیگر خودروسازان استقبال کرده است. البته پژو-سیتروئن اعلام کرده پس از بازگشت به سوددهی این کار را انجام می‌دهد.

این گروه خودروسازی با رهبری کارلوس تاوارس رکوردهای جدیدی در بحث سوددهی به ثبت رسانده است. این عملکرد با توجه به اینکه پژو-سیتروئن در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نزدیک به ورشکستگی بود کاملاً احساس‌برانگیز است. این خودروساز در نیمه اول سال جاری حاشیه سود عملیاتی ۷.۸ درصدی را گزارش کرده و توانسته اوپل و واکسهال را در کمتر از یک سال به سوددهی بازگرداند.

تاوارس در خلال برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس به رویترز گفته است:

برخی از رقبا هم‌اکنون طور دیگری به ما نگاه می‌کنند.

او ادامه می‌دهد:

اگر شرکتی نیازمند همکاری باشد و ما هم در وضعیت مناسبی قرار داشته باشیم، اگر از تکنولوژی لازم برخوردار بوده و بتوانیم به خوبی مدیریت کنیم و اگر فردی در را زده و بگوید ما نیازمند حمایت و همکاری شما هستیم، به این ترتیب ما از آن استقبال خواهیم کرد.

تمرکز پژو-سیتروئن همچنان روی استراتژی عملیاتی خود خواهد بود اما فرصت‌های همکاری شاید به بالفعل تبدیل شود زیرا برخی از رقبا در برابر جدیدترین استانداردهای آلایندگی که سخت‌گیرانه هم هستند به دردسر افتاده‌اند.

نهایتاً تاوارس خاطرنشان می‌سازد:

اگر ما نتایج مالی خوبی کسب کنیم شاید یک زمانی فرصت خوبی برای همکاری در صنعت خودروسازی داشته باشیم. همان‌گونه که همیشه گفته‌ایم ما همیشه فرصت‌ها را در نظر می‌گیریم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.