استقبال پژو-سیتروئن از خرید جگوار لندروور

کارلوس تاوارس مدیرعامل گروه پژو-سیتروئن اعلام کرد از ادغام یا خرید شرکت جگوار لندروور استقبال می‌کند.

تاوارس در مصاحبه با اتوکار گفته داشتن برندی لوکس برای پژو-سیتروئن خوب بوده و کمپانی او تمامی فرصت‌ها را در نظر می‌گیرد. البته او سپس اضافه کرده با تاتا موتورز، مالک جگوار لندروور برای خرید و یا ادغام این خودروساز بریتانیایی گفت‌وگویی نداشته است.

رئیس گروه پژو-سیتروئن احتمال داشتن برند لوکسی فراتر از دی اس را رد نکرده اما خاطرنشان ساخته این موضوع بسته به ارزش افزوده‌ای دارد که در صورت معامله ایجاد خواهد شد. تاوارس در ادامه افزوده تمرکز پژو-سیتروئن فعلاً روی فاز دوم برنامه‌ی استراتژیک Push To Pass بوده و شامل گسترش حضور جهانی خود و همچنین معرفی محصولات الکتریکی شده‌ی بیشتر است.

ادغام با گروه پژو-سیتروئن می‌تواند برای هر دو طرف و به ویژه جگوار لندروور مفید باشد. این خودروساز بریتانیایی در حال حاضر با مشکل افت فروش و ضررهای هنگفت دست و پنجه نرم می‌کند. تاوارس با اشاره به موفقیت شرکت در احیای اوپل خاطرنشان کرده احتمال جواب دادن همین برنامه روی جگوار لندروور هم وجود دارد.

اما تاتا موتورز هم اعلام کرده جگوار لندوور فروشی نیست. یکی از سخنگویان این شرکت گفته است:

شایعاتی که درباره‌ی تلاش تاتاموتورز برای فروش جگوار لندوور منتشر شده صحیح نیست.

این دومین باری است که ما از علاقه‌ی پژو-سیتروئن برای خرید خودروسازی دیگر باخبر می‌شویم. قبلاً گفته شده بود فرانسوی‌ها با فیات-کرایسلر برای تولید یک سوپر پلتفرم گفت‌وگو کرده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.