استقبال قابل‌توجه از خودروهای الکتریکی رنو در سال ۲۰۱۹

استقبال قابل‌توجه از خودروهای الکتریکی رنو در سال ۲۰۱۹

تسلا همچنان در بازار خودروهای الکتریکی حرف اول را می‌زند اما دیگر خودروسازان هم با تقاضای خوبی برای محصولات الکتریکی خود روبرو شده‌اند و رنو جزو این دسته می‌باشد.

این خودروساز فرانسوی در سال ۲۰۱۹ تعداد ۶۲۴۴۷ دستگاه خودروی الکتریکی را به فروش رسانده که نسبت به فروش ۴۹۳۰۰ دستگاهی سال ۲۰۱۸ و فروش ۳۶۳۰۰ دستگاهی سال ۲۰۱۷ افزایش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد.

بخش اعظم خودروهای الکتریکی رنو که به دست مشتریان رسیده از نوع Zoe بوده و در سال پیش تعداد ۴۸۲۶۹ دستگاه از آن فروخته شده است. تنها در ماه دسامبر این خودرو ۴۸۵۳ دستگاه فروش کرده است. دومین خودروی الکتریکی محبوب رنو مدل کانگو Z.E. با فروش جهانی ۱۰۳۴۹ دستگاهی است. رتبه سوم هم به K-ZE با فروش ۲۶۵۸ دستگاهی رسیده است. خودروی بعدی نیز مستر Z.E با فروش ۲۹۶ دستگاهی می‌باشد. البته رنو SM3 Z.E که فقط در کره جنوبی عرضه می‌شود به خانه ۸۷۵ کره‌ای راه یافته است.

این آمار فروش شامل رنو توئیزی نیست زیرا این خودرو بسته به بازارهای گوناگون به عنوان یک چهار چرخه‌ی سبک یا سنگین در نظر گرفته می‌شود.

اولیویر مارگت معاون فروش گروه رنو می‌گوید: “فروش گروه رنو در سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ به لطف عرضه موفق محصولات در بازارهای مهم همچون اروپا، روسیه و هند رشد قابل‌توجهی داشته است.”

او ادامه می‌دهد: “ما در سال ۲۰۲۰ از فروش کامل مدل‌های جدید کلیو و کپچر و همچنین شتاب گرفتن محبوبیت خودروهای الکتریکی و هیبریدی همچون Zoe جدید، توئینگو Z.E و تکنولوژی E-Tech سود خواهیم برد. ما موقعیت قیمت‌گذاری خود در سال ۲۰۱۹ را بهبود خواهیم بخشید و از کیفیت و جذابیت محصولات جدید خود پشتیبانی خواهیم کرد.”

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.