استقبال عالی از جیپ گلادیاتور لانچ ادیشن ۲۰۲۰

استقبال عالی از جیپ گلادیاتور لانچ ادیشن ۲۰۲۰

به نظر نمی‌رسد که کسی درباره‌ی میزان محبوبیت اولین پیکاپ تاریخ جیپ شکی داشته باشد؛ و البته که گلادیاتور جیپ کاملاً محبوب بوده به گونه‌ای که تمامی ۴۱۹۰ دستگاه از مدل سفارشی لانچ ادیشن این پیکاپ آمریکایی علیرغم برچسب قیمتی ۶۰۸۱۵ دلاری، تنها در یک روز به فروش رفته‌اند.

مشتریانی که نسخه‌ی تولید محدود گلادیاتور را پیش‌خرید کرده‌اند هم‌اکنون به‌صورت انحصاری وارد برنامه‌ی “آزادی خود را بیابید” جیپ می‌شوند. برنده‌ی این مسابقه جایزه‌ی ۱۰۰ هزار دلاری را دریافت خواهد کرد.

به منظور ورود به این برنامه، مالکان گلادیاتور باید ویدئویی شخصی با خودروی خود را منتشر کنند. سپس ویدئوها توسط جیپ و همچنین یکی از کهنه سربازان ارتش آمریکا بررسی خواهند شد.

رئیس برند جیپ در آمریکای شمالی می‌گوید:

پاسخ به این برنامه هم ما و هم نوح گالوی کهنه سرباز ارتش آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است؛ بنابراین اگرچه جزئیات این برنامه در آینده منتشر خواهد شد اما می‌خواهیم در ماه می برنامه‌ی ویژه‌ای را برنامه‌ریزی کنیم.

گلادیاتور لانچ ادیشن دارای برخی ویژگی‌های متمایز است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی مشکی، عناصر تیره براق در کابین و همچنین نشان آلومینیومی ویژه اشاره کرد.

هر نسخه از این پیکاپ سفارشی با سقف سخت و بچه گلگیرهای همرنگ بدنه، چراغ‌های LED و سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو عرضه می‌شود. دوربین دید جلو، پایش نقاط کور، صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی و… از دیگر تجهیزات گلادیاتور لانچ ادیشن هستند.

نیروبخش این پیکاپ تازه‌نفس پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با قدرت ۲۸۵ اسب بخار است که با یک گیربکس ۶ سرعته دستی استاندارد یا ۸ سرعته اتوماتیک سفارشی همکاری می‌کند. [دانلود ویدئو]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.