استقبال رو به رشد مشتریان از محصولات ب‌ام‌و

استقبال رو به رشد مشتریان از محصولات ب‌ام‌و

ب‌ام‌و سال ۲۰۱۹ را با رشد فروش ۴.۴ درصدی به پایان رساند. باواریایی‌ها سال پیش ۳۲۴,۸۲۶ دستگاه خودرو در آمریکا به فروش رسانده و با شکست مشهورترین رقیب خود یعنی مرسدس بنز، پادشاه لوکس‌سازان در آمریکا لقب گرفت. به نظر می‌رسد ب‌ام‌و نه تنها از تکرار موفقیت خود در سال ۲۰۲۰ مطمئن است بلکه انتظار دارد از عملکرد خوب خود در سال ۲۰۱۹ نیز پیشی بگیرد.

یکی از مدیران ب‌ام‌و در جلسه‌ای که با حضور نمایندگی‌های این برند برگزار شده گفته است:

اگر نگاهی به سال ۲۰۱۹ داشته باشیم شاهد تکانه ای در بازار پس از سه‌ماهه اول هستیم. این تکانه به خاطر محصولات جدید ایجاد شده است. ما حس می‌کنیم ترکیب خوبی از محصولات سواری و کراس اوورها را داریم. انتظار می‌رود رشد بیشتری در کلاس لوکس‌ها داشته باشیم. هدف این است که سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم.

برخی نمایندگی‌ها در این نشست خواهان استیشن لوکس ب‌ام‌و برای رقابت با آئودی A6 آلرود و مرسدس E کلاس بوده‌اند اما به نظر نمی‌رسد که ب‌ام‌و علاقه‌ای به ارائه چنین خودرویی داشته باشد. بجای آن شاهد عرضه ۱۲ خودروی جدید در سال ۲۰۲۰ و در بازار آمریکا خواهیم بود که از جمله آن‌ها می‌توان به X5 M و X6 M اشاره کرد. امسال احتمالاً نسل جدید ب‌ام‌و سری ۴ نیز رونمایی خواهد شد و پس از آن مدل‌های پرچم‌دار M3 و M4 خودنمایی خواهند کرد.

از دیگر خودروهای جدید ب‌ام‌و در سال ۲۰۲۰ می‌توان به سری ۲ گرن کوپه، X6 و سری ۵ فیس لیفت اشاره کرد. ب‌ام‌و همچنین خودرویی تمام الکتریکی احتمالاً با نام i4 برای رقابت با تسلا را نیز معرفی خواهد کرد.

پس از ۷ سال رشد فروش پی‌درپی به نظر می‌رسد ب‌ام‌و جایگاه بسیار خوبی برای کسب سهم بیشتر از بازار در سال ۲۰۲۰ را به دست آورده است. مدیرعامل فروم نمایندگی ملی ب‌ام‌و می‌گوید:

همواره تعهد خاصی از سوی ب‌ام‌و برای ایجاد سر و صدای بیشتر درباره خود برند و هدایت مشتریان به سمت نمایندگی‌ها وجود داشته است.

به نظر می‌رسد امسال سال جذابی برای ب‌ام‌و خواهد بود…

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.