استقبال بی‌نظیر از تسلا مدل ۳

 تسلا مدل ۳

آیا تسلا، اَپل بعدی است؟ آخرین محصول تسلا موتورز یعنی مدل ۳ با استقبالی فراتر از حد انتظار روبرو شده است.

بیش از ۲۷۶,۰۰۰ پیش ثبت‌نام تا روز یکشنبه برای این خودرو ثبت‌شده است. این تعداد ثبت سفارش تنها برای سه روز بوده است! با این حجم استقبال، اگر خواهان این خودرو باشید و حتی سپرده‌ی هزار دلاری هم در نزد تسلا بگذارید، بازهم انتظار نداشته باشید که به این زودی‌ها به این خودرو دست پیدا کنید.

در حقیقت این خودرو در اواخر سال ۲۰۱۷ در خیابان‌ها دیده خواهد شد و پیش از مشوق‌های دولتی برای خودروهای الکتریکی و افزودن هرگونه آپشنی، این خودرو ۳۵ هزار دلار برای مشتریان آب خواهد خورد. برادر کوچک مدل اس با این قیمت استایلی مشابه و فضای کافی برای ۵ سرنشین را ارائه می‌دهد. شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر این خودرو هم ۶ ثانیه بوده درحالی‌که محدوده‌ی حرکتی این خودرو با یک‌بار شارژ حداقل ۳۵۰ کیلومتر خواهد بود.

جدیدترین عضو خانواده‌ی تسلا همچنین می‌تواند در بازارهای خارج از ایالات‌متحده هم سفارش داده شود، ازجمله‌ی این کشورها می‌توان به انگلستان، ایرلند، نیوزلند، چین، هند و برزیل اشاره کرد.

سال گذشته تسلا ۵۰,۵۸۰ دستگاه خودرو را تحویل مشتریان داده و مدل S این خودروساز محبوب‌تر از نیسان لیف به شمار می‌آید. بااین‌وجود تسلا کسری ۸۰۰ میلیون دلاری برای سال ۲۰۱۵ را گزارش کرده که عمدتاً به خاطر سرمایه‌گذاری ۷۱۸ میلیون دلاری این خودروساز در بخش تحقیق و توسعه بوده است.

تسلا برنامه‌ریزی کرده تا هرسال ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو بسازد. با این حال بلومبرگ پیش بینی کرده که همه این ۵۰۰ هزار دستگاه هم، ظرف چند روز آینده پیش فروش شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.