استقبال از ادغام توسط فیات-کرایسلر، حفظ قطعی مزراتی

استقبال از ادغام توسط فیات-کرایسلر، حفظ قطعی مزراتی

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر از فرصت‌های اتحاد و ادغام با دیگر شرکت‌ها استقبال می‌کند. این را مایک مانلی مدیر اجرایی این شرکت در نمایشگاه ژنو گفته است.

مانلی به رویترز گفته است:

ما آینده‌ی مستقل قوی‌ای خواهیم داشت اما اگر فرصت همکاری، ادغام و اتحاد وجود داشته باشد آن را بررسی خواهیم کرد.

اگرچه احتمال ادغام فیات-کرایسلر با شرکتی دیگر در آینده‌ای نزدیک خیلی کم است اما از گروه پژو-سیتروئن به عنوان یکی از نامزدهای این قضیه نام برده شده است. این گروه فرانسوی که عمده تمرکز خود را روی بازار اروپا گذاشته با همکاری فیات-کرایسلر می‌تواند به بازار آمریکا و همچنین برند بسیار محبوب جیپ دست یابد.

سرجیو مارکیونه ی فقید در طول سال‌های گذشته از احتمال ادغام با برخی شرکت‌ها سخن گفته بود اما هیچ‌کدام از آن‌ها به نتیجه نرسید.

مانلی همچنین گفته برنامه‌ای برای فروش برند لوکس مزراتی وجود ندارد. این برخلاف خبرهایی هست که اخیراً منتشر شده و در آن آمده بود هلدینگ جیلی علاقه‌ی خود به خرید این برند ایتالیایی را ابراز کرده است. فعلاً گروه فیات-کرایسلر روی هماهنگی با قوانین آلایندگی جدید اروپایی تمرکز دارد.

مانلی اظهار داشته است:

سه گزینه وجود دارد. شما می‌توانید خودروهای الکتریکی شده‌ی کافی برای ایجاد توازن در سبد محصولات خودتان را بفروشید. یا اینکه می‌توانید بخشی از طرح همکاری و ائتلاف باشید. سومین گزینه نیز پرداخت جریمه است

برنامه‌ی کنونی فیات-کرایسلر نشان می‌دهد که در سه تا پنج سال آینده سرمایه‌گذاری ۱۰.۱۹ میلیارد دلاری روی خودروهای هیبریدی و الکتریکی جدید انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.