استفان وینکلمن، رئیس جدید بوگاتی

استفان وینکلمن، رئیس جدید بوگاتی

پس از انتشار شایعات بی‌شمار در ماه‌های گذشته، سرانجام استفان وینکلمن، مدیرعامل اسبق لامبورگینی و مدیر کنونی آئودی اسپورت در سمت جدید خود یعنی رئیس برند بوگاتی به انجام وظیفه خواهد پرداخت. او از اولین روز سال ۲۰۱۸ سکان هدایت این کمپانی را بر عهده خواهد گرفت.

وینکلمن جانشین ولفگانگ دورهایمری می‌شود که بنا به درخواست خود با پایان سال جاری بازنشسته خواهد شد. دورهایمر همچنین مدیرعامل بنتلی بوده و این جایگاه را نیز به آدریان هالمارک مدیر استراتژی جهانی جگوار لندروور واگذار خواهد کرد.

دورهایمر مسئول تولید برخی از مهم‌ترین محصولات گروه فولکس‌واگن از جمله دو نسل پورشه ۹۱۱، کررا GT، پانامرا، کاین، بوگاتی شیرون، بنتلی بنتایگا و نسل جدید کانتیننتال GT بوده است.

ماتیاس مولر رئیس گروه فولکس‌واگن گفت:

من درخواست بازنشستگی دورهایمر را پذیرفتم. من واقعاً از او به خاطر کارهای برجسته‌ای که در جایگاه‌های مختلف ۱۸ سال قبل انجام داده تشکر می‌کنم. او در بوگاتی توانست به‌طور موفقیت‌آمیزی عصر ویرون را با توسعه شیرون تکمیل کند و فصل جذاب جدیدی برای این برند بگشاید.

مولر در ادامه گفت:

استفان وینکلمن یک کارشناس اثبات شده در بحث خودروهای اسپورت و لوکس بوده و سکان هدایت بوگاتی را به دست می‌گیرد. من متقاعد شده‌ام که وینکلمن از تجارب چندین ساله خود و قدرت چانه‌زنی و توافق با مشتریان و همچنین درک بالا از برندها به منظور توسعه بیشتر بوگاتی و دست‌یابی به آینده‌ای پایدار استفاده خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.