استفاده مزدا ۶ جدید از فرمول محبوب ب‌ام‌و!

استفاده مزدا ۶ جدید از فرمول محبوب ب‌ام‌و!

مزدا ۶ فعلی یکی از جذاب‌ترین سدان های بازار بوده اما گفته می‌شود نسل بعدی این خودرو حتی هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر خواهد بود.

کار اند درایور می‌گوید نسل جدید مزدا ۶ تا اواخر سال ۲۰۲۲ تولید خواهد شد و از فرمولی با شباهت بسیار مشابه محصولات ب‌ام‌و سود خواهد برد. این مجله خودرویی می‌گوید نسل جدید مزدا ۶ از پلتفرم دیفرانسیل عقب جدیدی استفاده خواهد کرد و طراحی پیشرانه‌ی طولی را به خود خواهد گرفت. جزئیات زیادی درباره پیشرانه منتشر نشده اما گفته می‌شود در قلب این خودرو نیروگاه ۶ سیلندر خطی با تکنولوژی اسکای اکتیو ایکس و سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی قرار بگیرد.

موضوع جالب اینکه کار اند درایور می‌گوید پیشرانه ۶ سیلندر یاد شده می‌تواند در نسل بعدی لکسس IS و RC هم بکار رود. چیز زیادی درباره این خودروهای لوکس نمی‌دانیم اما در خبرهای پیشین آمده بود که دو محصول لکسس در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهند شد.

اما به مزدا ۶ بازگردیم که طبق انتظارات از کانسپت ویژن کوپه معرفی شده در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۷ الهام خواهد گرفت. این کانسپت علیرغم نام خود یک سدان اسپورت با چهار درب است. این کانسپت یک کوپه‌ی چهار درب ظریف با کاپوتی طویل، بدنه‌ی سرراست و تناسباتی جذاب بوده است. اگرچه کانسپت مزدا کابینی چهار نفره داشته اما نسل جدید مزدا ۶ احتمالاً همان طراحی پنج نفره را حفظ خواهد کرد.

البته شاید این خبر کاملاً صحیح نباشد زیرا کار اند درایور گفته که شاید مزدا ۶ جدید به‌صورت کوپه دو درب تولید شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.