استعفای شوکه کننده لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری

استعفای شوکه کننده لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری

لوئیس کامیلری مدیر اجرایی فراری به‌صورت غیرمنتظره‌ای از سمت خود استعفا داد.

کامیلری اخیراً به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده بود. او به مدت ۴ دهه در شرکت فیلیپ موریس که غول دخانیات دنیاست مشغول بکار بود و از سمت ریاست هیئت‌مدیره در این شرکت نیز استعفا داده است. این مدیر ۶۵ ساله پس از بستری در بیمارستان و بهبود نسبی وضعیت جسمانی‌اش در خانه به استراحت پرداخته و فراری هم با انتشار بیانیه‌ای استعفای او را به خاطر دلایل شخصی اعلام کرده است. کامیلری همچنین از هیئت‌مدیره فراری نیز استعفا داده است.

وال‌استریت ژورنال می‌گوید جان الکان رئیس هیئت‌مدیره فراری تا زمان انتخاب مدیرعامل جدید در پست کامیلری مشغول به کار خواهد بود.

کامیلری از جولای ۲۰۱۸ تاکنون مدیرعامل فراری بوده و اندکی پس از فوت مرحوم سرجیو مارکیونه به این سمت انتخاب شده بود.

کامیلری با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

فراری بخشی از زندگی من بوده و داشتن پست مدیریت اجرایی در این شرکت افتخار بسیار بزرگی است. از تمامی کارکنان مارانللو به خاطر تعهدی که به همه‌چیز دارند تشکر می‌کنم. من به افتخارات زیادی که فراری از سال ۲۰۱۸ تاکنون به دست آورده افتخار می‌کنم و می‌دانیم که بهترین سال‌های فراری در آینده رقم خواهند خورد.

جان الکان نیز ارادت خود به کامیلری را اظهار داشته است:

دوست دارم از لوئیس به خاطر فداکاری بی‌حدوحصرش در سمت مدیریت اجرایی و به عنوان بخشی از هیئت‌مدیره تشکر کنم. علاقه او به فراری بدون محدودیت بوده و با هدایت او کمپانی ما توانست جایگاه خود به عنوان یکی از فوق‌العاده‌ترین کمپانی‌های دنیا را بیش از پیش تثبیت کند. آرزو داریم او به همراه خانواده‌اش اوقات بسیار خوبی را در زمان بازنشستگی‌اش داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.