استخدام طراح اسبق ب‌ام‌و توسط کیا

استخدام طراح اسبق ب‌ام‌و توسط کیا

کیا و کمپانی مادر آن یعنی گروه هیوندای موتور برخی از مشهورترین کارکنان اسبق ب‌ام‌و همچون کریم حبیب و آلبرت بیرمن را به استخدام خود درآورده‌اند.

جدیدترین کارمند ب‌ام‌و که وارد بخش طراحی کیا شده جوکن پایسن است که اخیراً مدیر طراحی بخش کابین NIO بوده است. او قبلاً در فولکس‌واگن هم کار کرده و طراحی کابین آماروک را بر عهده داشته است.

البته پایسن بیشتر به خاطر سوابق کاری خود در ب‌ام‌و شناخته می‌شود یعنی جایی که مدیر طراحی کانسپت ویژن افیشنت دینامیک بوده و همچنین روی سری ۶ کد F12/13 نیز کار کرده است. او همچنین مدیر طراحی کابین ب‌ام‌و i و سری ۷ کد G11/12 و M4 GTS بوده است.

پایسن در سمت جدید خود در کیا معاون بخش طراحی کابین گروه هیوندای-کیا در مرکز طراحی نامیانگ خواهد بود. او همچنین گزارش کارهای خود را به همکار اسبق خود یعنی کریم حبیب خواهد داد. حبیب نیز معاون ارشد مرکز طراحی کیا می‌باشد.

کیا می‌گوید پایسن بر آینده‌ی طراحی کابین خودروها تسلط داشته و توانایی‌های این برند در طراحی کابین خودروهای الکتریکی را تقویت خواهد کرد. این خودروساز کره‌ای همچنین گفته استخدام پایسن بخشی از تلاش‌های گسترده برای استفاده از فرصت‌های طراحی در بخش الکتریکی سازی می‌باشد.

پایسن هم در بیانیه‌ای گفته است:

من به دنبال همکاری با کیا برای تحقق برنامه‌های جاه‌طلبانه در آینده هستم و می‌خواهم با تولید محصولات خلاقانه جایگاه این برند در بازار را تقویت کنم. کیا تیم طراحی و توسعه بسیار با استعدادی داشته و من بی‌صبرانه منتظر پیوستن به آن‌ها هستم.

هنوز مشخص نیست که پایسن چرا NIO را ترک کرد اما این شرکت با وضعیت مالی وخیمی روبرو بوده و نتایج مالی سال ۲۰۱۹ آن نشان می‌دهد که آینده‌ی این شرکت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. واضح است که کارمندان هم با دیدن چنین وضعیتی به فکر جایگاه‌های بهتری برای خود در دیگر شرکت‌ها باشند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.